تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814148890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به حواشي آيين افتتاح ورزشگاه ‪ ۲۰‬هزار نفري علي دايي در اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگاهي به حواشي آيين افتتاح ورزشگاه ‪ ۲۰‬هزار نفري علي دايي در اردبيل
داخلي. ورزشي. ورزشگاه. حواشي.

ورزشگاه ‪ ۲۰‬هزارنفري علي دايي اردبيل روز جمعه با حضور پرويز داودي معاون اول رييس جمهور و محمد علي آبادي معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني به بهره برداري رسيد و آيين افتتاح آن با حواشي بسياري همراه بود.

* حضور انبوه تماشاگران با خودروهاي شخصي ترافيك نسبتا سنگيني در جاده بسيار باريك منتهي به ورزشگاه و مقابل ايجاد كرده بود كه اين امر كار ماموران راهنمايي و رانندگي براي تسهيل عبور و مرور راسخت تر كرده بود.

* در اين ورزشگاه ‪ ۲۰‬هزار نفري، حدود ‪ ۲۵‬هزار نفر تماشاگر و هوادار فوتبال از ساعتها در ورزشگاه حاضر بودند و تعداد كثيري هم در پشت درهاي بسته منتظر ورود بودند.

* بي‌نظمي در برگزاري اين آيين به وفور از سوي مسوولان برگزاري مسابقات به چشم مي‌خورد، اين درحالي بود كه تمامي كاركنان تربيت بدني از نيروهاي خدماتي تا مسوولان آن اداره جايگاه مخصوص و جايگاه خبرنگاران را پر كرده بودند.

* جايگاه مخصوص مدعوين و خبرنگاران از ساعتها قبل پربود و مسوولان و خبرنگاران كارت دعوت به دست دربه دردنبال محلي براي تماشاي مراسم بودند.

* صداي تشويق‌هاي مكرر علي دايي توسط تماشاگران صداي سخنرانان مراسم را تحت‌الشعاع قرارداده بود، بطوري كه شنيدن سخنان مسوولان در داخل ورزشگاه غيرممكن بود.

* تعدادي از ورزشكاراني كه در وسط زمين براي اجراي برنامه‌هاي افتتاحيه و رژه حاضر بودند، بعد از ورود اعضاي تيم ملي به يكباري براي گرفتن امضا و عكس يادگاري به سوي بازيكنان به راه افتادند كه نظم ورزشگاه را براي دقايقي برهم زد و بازيكنان دوباره به رختكن برگشتند.

* ماموران براي برقراري نظم تمامي افراد وسط زمين يا كساني كه از روي نرده‌هاي محافظ خود را به زمين رسانده بودند، به بيرون هدايت كردند.

* در ايين تجليل از علي دايي دو نفر از نوجوانان خود را به دايي كه در وسط زمين براي هواداران دست تكان مي‌داد رسانده و يكي از آنها در بغل دايي قرارگرفت كه دايي با وي روبوسي كرد و اين نوجوانان به همان سرعت كه آمده بودند با تعقيب ماموران با همان سرعت از ميدان بيرون رفتند.

* درپي بي‌نظمي‌هاي بوجود آمده در وسط زمين ماموران نيروي انتظامي براي كنترل وارد ميدان شده و تمامي نفرات حتي خبرنگاران و عكاسان را به بيرون هدايت كردند كه با وساطت روابط عمومي تربيت بدني استان خبرنگاران دوباره به پشت دروازه‌ها برگشتند.

* با پايان نيمه اول بيشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه كه علي دايي و يك نيمه بازي تيم ملي و تيم سايپا را از نزديك ديده بودند ورزشگاه را تخليه كردند.

* در پايان مراسم خروج از ورزشگاه راحت تر از ورود شده بود ولي در بيرون ورزشگاه همچنان ترافيك سنگيني برقراربود.

* براي احداث اين ورزشگاه تاكنون ‪ ۹۰‬ميليارد ريال هزينه شده كه ‪ ۶۰‬درصد اين اعتبار در زمان تصدي دولت نهم تخصيص يافته است.

* ديدار دوستانه بين تيم‌هاي ملي فوتبال و سايپاي كرج و قدرداني از افتخار آفريني‌هاي علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال از جمله برنامه‌هاي آيين گشايش اين ورزشگاه بود.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن