تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812925359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكلات يخي LG وارد بازار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:آی تی ایران: شكلات يخي LG وارد بازار مي‌شود


تاليانيوز - شركت LG با همكاري اپراتور تلفن‌همراه Verizon Wireless، از عرضه نسخه جديدي از گوشي Chocolate خود خبر داده است.
به گزارش تاليانيوز، اين گوشي قرار است با رنگ آبي يخي توليد شود و گفته مي‌شود تمام امكانات و قابليت‌هايي كه پيش از اين روي گوشي‌هاي سري Chocolate شركت LG قرار داشت، در اين گوشي نيز وجود دارد و به صورت كشويي و باريك طراحي شده است.
از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به پشتيباني از فناوري‌هاي پخش موسيقي با كيفيت بالا و سيستم‌هاي سرگرمي اشاره كرد. گفتني است اين گوشي به صفحه‌كليد حساس به لمس مجهز شده است و تنها با اشاره انگشتان دست فعال مي‌شود.
گوشي Chocolate جديد قابليت پشتيباني از كارت‌حافظه microSD را دارد و كاربران مي‌توانند تا حداكثر 4 گيگابايت، ظرفيت حافظه اين گوشي را افزايش دهند.
اين گوشي همچنين دوربين ديجيتال 3/1 مگاپيكسلي را در خود جاي داده است و كاربران مي‌توانند از طريق فناوري بلوتوث روي اين گوشي با ساير گوشي‌هاي ارتباط برقرار كنند.
گوشي Chocolate شركت LG در رنگ آبي يخي قرار است به قيمت 99/79 دلار پس از تخفيف 50 دلاري كه به منظور امضاي قرارداد دوساله براي فعاليت اين گوشي روي شركت مخابراتي Verizon Wireless انجام مي‌گيرد، از سوي فروشگاه‌هاي معتبر اين اپراتور به مشتركان عرضه شود. همچنين كاربران مي‌توانند اين گوشي را به صورت‌ آن‌لاين از طريق پايگاه اينترنتي شركت Verizon نيز تهيه كنند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آی تی ایران]
[مشاهده در: www.itiran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 385]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن