تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820940477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفت و گو با فارس توكليان: ابراهيمي بايد روي تشك حرف بزند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت و گو با فارس توكليان: ابراهيمي بايد روي تشك حرف بزند
خبرگزاري فارس: مربي تيم ملي كشتي آزاد در جهاني 2005 بوداپست گفت: ابراهيمي بايد احترام كسوت حيدري را نگاه دارد و حرف هايش را روي تشك بزند.


امير توكليان مربي تيم ملي كشتي آزاد در جهاني 2005 بوداپست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: ابراهيمي كشتي گير خوبي است و شايد حق او قبلا تضييع شده باشد؛ اما مصاحبه كردن در شرايطي كه بعد از باكو فقط يك بار در ليگ روي تشك رفته، كار درستي نيست. حق گرفتني است و اگر دوبنده تيم ملي را حق حيدري نمي داند، بايد با حفظ احترام كسوت حريفش،‌ حرف خود را روي تشك بزند.
وي تاكيد كرد: حيدري عزمش را براي كشتي گرفتن جزم كرده؛ اما آسيب ديدگي شديد در مسابقات علي يف، كمي كارش را دچار مشكل مي كند چون بايد تمرين المپيكي انجام دهد و اين مصدوميت او را از اين كار منع مي كند.
توكليان افزود: اگر عليرضا حيدري در جام تختي كشتي بگيرد همه حرف و حديث ها پايان خواهد يافت. در اين صورت ما يك مهره بسيار خوب در وزن 96 كيلو در اختيار خواهيم داشت.
نايب قهرمان جهان در سال 2001 در مورد تيم ملي خاطر نشان ساخت: نمي دانم چرا تمرين تيم ملي تعطيل شد. اگر قرار است جام تختي انتخابي تيم ملي باشد، بهتر بود اردو همچنان ادامه مي يافت. نبايد اجازه دهيم گره ها در جام تختي كورتر شود.
انتهاي پيام/
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن