تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815170813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري نشست دفتر تحكيم وحدت با حضور 34 دانشگاه


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: برگزاري نشست دفتر تحكيم وحدت با حضور 34 دانشگاه
آفتاب: رئيس نشست اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانشجويان دانشگاههاي كشور (دفتر تحكيم وحدت) گفت: «در نشست اخير اين اتحاديه نمايندگاني از 34 دانشگاه و در مجموع 42 حق راي حضور داشتند».

صابر شيخلو در گفتگو با خبرنگار سياسي آفتاب افزود: «در اين نشست انتخابات هيات رئيسه نشست و همچنين اعضا شوراي تحقيق اين اتحاديه برگزار شد».

شيخلو ادامه داد: «از ديگر مصوبات اين نشست تصويب تشكيل يك نهاد مشورتي متشكل از اعضاي شوراي مركزي و عمومي بود كه اعضا آن در نشست بعدي انتخاب خواهند شد. همچنين در اين نشست ساير پيشنهادات در مورد اساسنامه اين اتحاديه نيز مورد بررسي قرار گرفت».

وي همچنين از تصويب چند بيانيه در اعتراض به نقض حقوق بشر و برخوردهاي صورت گرفته با فعالين مدني خبر داد و افزود: «انتخاب اعضاي شوراي مركزي اين اتحاديه به نشست بعدي موكول شد».
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن