تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برخي گزارش ها درباره موضع گيري آية الله سيستاني در برابر اشغالگران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: برخي گزارش ها درباره موضع گيري آية الله سيستاني در برابر اشغالگران
برخي منابع نزديك به آية الله سيستاني اعلام كردند، ايشان طي چند ماه گذشته فتاوي غيرعلني درباره مشروعيت ايستادگي مسلحانه در برابر اشغالگران صادر كرده اند.
به گزارش شبكه خبر به نقل از پايگاه اينترنتي روزنامه السفير لبنان، دو نفر از نزديكان آية الله سيستاني كه ارتباط نزديكي با ايشان دارند تاكيد كردند، اين فتواها به دلايل امنيتي به شكل شفاهي و تنها به اشخاص معدودي انتقال داده شده است.

اين منابع درباره جيش المهدي افزودند : آية الله سيستاني با خلع سلاح جيش المهدي به شكل گسترده اي كه دولت مالكي مي خواهد مخالف است.

از سوي ديگر يكي از مسئوليني كه مدت مديدي در دفتر آية الله سيستاني مشغول خدمت بوده ضمن خودداري از رد برخي گزارش ها در خصوص صدور اين فتاوي گفت : امكان دارد آية الله سيستاني در آينده اي نه چندان دور به شكل علني فتواي جهاد دهد.

اين مسئول افزود : آية الله سيستاني حضور اشغالگران آمريكايي در عراق را محكوم مي كند و معتقد است كه آنان در نهايت بايد بهاي سنگيني را براي حضور خود در عراق بپردازند.

در همين رابطه يكي از معاونان بلندپايه دولت مالكي با ابراز بي اطلاعي در خصوص اين فتاوي گفت : محكوم كردن اشغالگري يك واجب ديني است و مراجع شيعه آزادي كامل در تصميم گيري هاي خود دارند.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 394]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن