تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت از توليد داخل در پروژه اپراتور سوم تعريف شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: حمايت از توليد داخل در پروژه اپراتور سوم تعريف شود


مديرعامل شركت فنون ارتباطات سيار با اشاره به عدم استفاده از توان داخلي در پروژه اپراتور دوم تلفن همراه كشور، تاكيد كرد: اپراتور سوم تلفن همراه بايد در تجهيزات شبكه خود ، از توان داخلي استفاده كند .
غلامرضا بهروزي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در زمان حاضر نيز، طراحي شبكه اپراتور سوم تلفن همراه بر اساس تجهيزات خارجي پيش بيني شده است كه تحقق اين حركت ، عملا توان رقابت و فعاليت را از بازار داخلي خواهد گرفت.
وي خاطر نشان كرد: بايد جايگاه مشخصي در پروژه اپراتور سوم ، براي حمايت از توليد داخل در نظر گرفته شود.
وي با بيان اينكه با " شرايط موجود سرمايه گذاري بخش داخلي در اين حوزه منتفي،" است يادآور شد: حضور بخش خصوصي در پروژه هاي مخابراتي ،نيازمند حمايت دولت است.
مهندس بهروزي با بيان اينكه پتانسيل فعاليت بخش خصوصي در عمل وجود دارد، تصريح كرد: در طراحي نسل سوم شبكه تلفن همراه ، مركز صنايع نوين در ابتدا از شركت فنون ارتباطات سيار حمايت لازم را انجام داده و با پشتيباني اين مركز، پروژه نسل سوم تا مرحله پايلوت پيش رفت اما براي ادامه اين طرح، نيازمند سرمايه گذاري بيشتري است .
به گفته مديرعامل شركت تحقيقاتي فنون ارتباطات سيار بايد شرايط مطمئني براي فعاليت مراكز تحقيقاتي ايجاد شود چرا كه در غير اينصورت ورود آنها به اين عرصه بسيار به كندي پيش مي رود.
اين مقام با انتقاد از شرايط موجود دراين خصوص تصريح كرد: بخش خصوصي و مراكر تحقيقاتي بايد با رقباي خارجي مبارزه كنند، بدون آنكه بازار براي آنها پيش بيني شده باشد.
به اعتقاد كارشناسان، استفاده از حداكثر توان داخل، نه تنها باعث اشتغال وبكارگيري نيرو انساني داخلي، جلوگيري از خروج ارز و استفاده از توان شركت‌‌هاي داخلي مي شود، بلكه توقعات غير منطقي و زياده خواهانه شركت هاي خارجي را بويژه در مواقعي كه اين شركت‌‌ها، قيمت‌‌هاي خود را افزايش مي‌‌دهند، تعديل خواهد كرد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن