تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از لحاظ ارزش كل معاملات كارگزاران برتر ارديبهشت‌ماه بورس معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از لحاظ ارزش كل معاملات كارگزاران برتر ارديبهشت‌ماه بورس معرفي شدند
خبرگزاري فارس: كارگزاران برتر ارديبهشت‌ماه بورس از لحاظ ارزش كل معاملات معرفي شدند و طي آن شركت‌هاي خصوصي درصدر كارگزاران موسسات بانكي قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، طي 23 روز كاري بورس در ارديبهشت‌ماه، در حالي بالغ بر 75/1 ميليارد سهم عادي و حق‌تقدم به ارزش 6/62 ميليارد تومان توسط 85 شركت كارگزاري خصوصي و بانكي انجام شد كه آمار معاملات هر يك از كارگزاران منتشر و طي آن كارگزارن برتر ماه گذشته بورس از لحاظ بيشترين ارزش معاملات انجام شده معرفي شدند.
براين اساس، شركت‌هاي كارگزاري خصوصي از كارگزاران مؤسساتي بانكي پيش افتادند و بيشترين معاملات (با احتساب معاملات عمده و كارگري) را انجام دادند.
به گزارش فارس، شركت كارگزاري رضوي با انجام 8/15 درصد از كل معاملات ماه گذشته درصدر ديگر شركت‌هاي كارگزاري ايستاد و پس از اين شركت ، كارگزاري توسعه سهند با انجام 9/14 درصد از كل معاملات در رتبه دوم جاي گرفت.
اين در حالي است كه كارگزاري‌هاي حافظ با 7/5 درصد، بهگزين با 5/5 درصد، كيميا سهم با 4/4 و مفيد با 3 درصد در پله‌هاي سوم تا ششم قرار گرفتند.
براساس اين گزارش ، كارگزاري بانك كشاورزي نيز با انجام 7/2 درصد از ارزش كل معاملات در رده هفتم جا خوش كرد و در ميان شركت‌هاي كارگزاري وابسته به بانك‌هاي خصوصي و دولتي ، بالاترين معاملات را به خود اختصاص داد.
كارگزاري نهايت‌نگر در حالي با 3/2 درصد از معاملات در جايگاه هشتم ايستاد كه دو كارگزاري بانك ملي و سپه با انجام 8/1 و 7/1 درصد از كل معاملات در پله‌هاي دهم جاخوش كردند.
اين 10 شركت كارگزاري در شرايطي بيش از 58 درصد از معاملات 626 ميليارد توماني را در ماه گذشته انجام دادند كه در انتهاي جدول معاملات هر يك از كارگزاري‌ها، شركت كارگزاري بدره ‌سهام با انجام 3 دهم درصد از معاملات در پله 85 ايستاد.
كارگزاري‌هاي موحدان، گنجيه سهام و سهام پويا هر يك با 8 دهم درصد، برهان سهند و سهام گستران با 10 و 11 صدم درصد، معين سهم، آثل، محك سهام صنايع هر يك با 12 صدم درصد و كارگزاري شاخص سهام با 16 صدم به ترتيب در رده‌هاي 84 تا 76 قرار گرفتند.
انتهاي پيام/
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن