تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813174424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو كميسيون برنامه و بودجه در گفت و گو با فارس: دولت موظف به افزايش حقوق كاركنان خود مطابق نرخ تورم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو كميسيون برنامه و بودجه در گفت و گو با فارس: دولت موظف به افزايش حقوق كاركنان خود مطابق نرخ تورم است
خبرگزاري فارس: عضو كميسيون برنامه و بودجه گفت: پرداخت پلكاني حقوق به كاركنان دولت نه مورد تاييد مجلس است و نه مورد تاييد دستگاه‌هاي صاحب نظر است لذا اجراي آن با قانون برنامه و قانون بودجه مغايرت صريح دارد.


اسماعيل جبارزاده در گفت و گو با خبرنگاراقتصادي با فارس ضمن بيان اينكه دولت از قوانين مصوب مجلس تمكين نمي‌كند در خصوص افزايش حقوق 7 تا 12 درصدي كارمندان دولت اظهار داشت: قانون چهارم توسعه صراحت دارد كه افزايش حقوق كارمندان دولت بايد متناسب با تورم اعلام شده توسط بانك مركزي باشد.
وي در ادامه افزود: دولت قصد دارد پرداخت پلكاني را اجرا كند كه در سال 86 هم اجراي آن توسط ديوان عدالت اداري نقض شد و طبق حكم ديوان عدالت اداري بايد حقوق كارمندان دولت در سال 86 مورد تجديد‌نظر قرار گيرد و مابقي حقوق سال گذشته به آنها پرداخت شود.
نماينده مردم تبريز در خانه ملت ادامه داد: پرداخت پلكاني حقوق بگيران نه مورد تاييد مجلس است و نه مورد تاييد دستگاه‌هاي صاحب نظر و اجراي آن با قانون برنامه و قانون بودجه مغايرت صريح دارد.
جبار‌زاده در خصوص مخالفت دولت با قانون مجلس و حكم ديوان عدالت اداري گفت: دولت نمي‌تواند با قانون مخالفت كند و قانون اساسي هم پيش‌بيني كرده است همه مصوبات دولت در قالب آيين نامه و بخش‌نامه به هيات تصويب قوانين مجلس ارجاع شود و اين هيات مصوبات دولت را با همه قوانين جاري كشور تطبيق مي‌دهد تا هيچگونه مغايرتي نداشته باشد و در صورت مغايرت بايد رئيس مجلس دستور لغو مصوبه هيات دولت را صادر كند.
وي ادامه داد: متاسفانه رئيس مجلس به زعم خودشان براي حمايت از دولت خيلي سختگيري نكرده و اين عامل باعث شد تا دست دولت در اجراي مصوبات مغاير قانون باز شود.
وي در ادامه در خصوص عدم تمكين دولت از برخي قوانين مجلس گفت: اصلي كه در همه ادوار مجلس حاكم بوده است اين است كه اجراي قانون بد بهتر از بي‌قانوني است و اگر قانوني در تضاد با اهداف دولت است بايد با مطرح كردن آن در مجلس قانون را اصلاح كرد.
وي در خصوص اعمال نظام پرداخت پلكاني گفت: با اعمال اين سياست عدالت زير سوال مي‌رود و ميزان بهره‌وري كارمندان دولت كاهش پيدا مي‌كند و تفاوت در پرداخت حقوق كارمندان اجراي عدالت است.
وي در پايان گفت: همين فاصله‌ها در نظام پرداخت است كه انگيزه‌ها را افزايش مي‌دهد.
انتهاي پيام/
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن