تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور رئيس جمهور در امور بانوان: كارهاي انجام شده در سيستان و بلوچستان، افتخاري براي دولت نهم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور رئيس جمهور در امور بانوان: كارهاي انجام شده در سيستان و بلوچستان، افتخاري براي دولت نهم است
خبرگزاري فارس: مشاور رئيس جمهور در امور بانوان گفت: كارهايي كه تاكنون در سيستان و بلوچستان انجام شده از افتخارات نظام و دولت نهم است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، زهره طبيب زاده نوري پنج‌شنبه شب طي مراسمي در محل استانداري سيستان و بلوچستان افزود: با توجه به اينكه اين استان قابليت علمي و توانمندي مديريت خارق‌العاده‌اي دارد و مديريت بومي آن يكي از كارهاي مهم رئيس جمهور بود، امروز توانسته است توانمندي‌هاي خود را در اجراي سياست‌هاي دولت و تسريع در انجام پروژه هاي عمراني و اقتدار نظام در منطقه به منصه ظهور برساند.
وي همچنين با اشاره به اينكه اين استان از سرمايه‌هاي انساني بسيار قوي و توانمند برخوردار است، اظهار داشت: حبيب الله دهمرده به عنوان استاندار و نماينده عالي دولت در سيستان و بلوچستان افتخارات بزرگي خلق كرده كه بايد در سطح ملي از تلاش و مديريت او استفاده شود.
مشاور رئيس جمهور با اظهار تاسف از اينكه چرا زودتر به اين استان سفر نكرده است افزود: بايد از نيروهاي توانمند و خلاق استان براي خدمت به دولت كمك بگيريم.
طبيب زاده نوري در ادامه گفت: با توجه به كارهاي مهم زيربنايي انجام گرفته در بخش‌هاي عمراني، فرهنگي، آموزشي، كشاورزي و غيره به ويژه در دولت نهم و قابليتهاي عظيم خدادادي در سيستان و بلوچستان بايد اين استان را از جدول محروميت خارج كرد.
وي با بيان اينكه انتقال مديريت و مسئوليت به نيروهاي توانمند بومي يكي از اقدامات مهم دولت نهم است، تصريح كرد: استاندار دردآشنا و سختكوش سيستان و بلوچستان با تلاش مديران بومي، اين باور عميق رئيس جمهوري را به خوبي اثبات كرده است.
مشاور رئيس جمهور در امور بانوان، زابل را همانند شهر قم در سيستان و بلوچستان عنوان كرد و افزود: مردم اين استان، فرهنگ و تمدن پنج هزار ساله و اصل و نسب فوق‌العاده قوي دارند و با توجه به پيشينه تاريخي و مذهبي مردم اين ديار همواره مدافع اسلام و ولايت بوده‌اند كه باعث افتخار ايران اسلامي است.
وي گفت: تا قبل از سفر به اين استان تنها كوير و دياري غريب و محروم در ذهنم تداعي مي‌شد؛ در حالي كه امروز با مشاهده كارها و خدمات عظيم عمراني شاهد استاني برخوردار و پر از اميد و نشاط هستيم كه اين از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت نهم است.
طبيب زاده همچنين اجراي دو هزار و 800 پروژه عمراني با بيش از 60 هزار ميليارد ريال، تاسيس 35 دانشگاه و مركز آموزش عالي با 70 هزار دانشجو، مطالعه و احداث 30 سد با حجم آبگيري سه ميليارد متر مكعب آب، توسعه اسكله شهيد بهشتي چابهار با 500 ميليارد ريال اعتبار، احداث پروژه عظيم گازرساني با 25 هزار ميليارد ريال، پنج بزرگراه به طول يك هزار و 200 كيلومتر، اجراي طرح كپرزدايي در سطح 800 كلاس درس و ... را از افتخارات نظام و دولت نهم در سه سال اخير در سيستان و بلوچستان عنوان كرد.
انتهاي پيام/م
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن