تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821051995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار امام جمعه قم نسبت به رواج عرفان‌هاي كاذب


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: هشدار امام جمعه قم نسبت به رواج عرفان‌هاي كاذب


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: آيت‌الله استادي نسبت به رواج عرفان‌هاي كاذب و دروغين در جامعه به شدت هشدار داد.

به گزارش روز جمعه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" امام جمعه موقت قم در چهارمين اجلاسيه اساتيد مدارس علميه قم، شيوع عرفان و معنويت كاذب را از آفات طلاب و نسل جوان جامعه عنوان كردو گفت: متأسفانه امروز، اين امر براي برخي از درس خوانده‌ها هم مشتبه شده و دچار اين چنين مسايل شده‌‌اند.
عضو شوراي عالي حوزه، حضور چند بعدي طلاب در جامعه را ضروري دانست و افزود: متأسفانه عرفان با تمام ابعادآن به علاقه مندان آموزش داده نمي‌شود وفقط بر بخش‌هاي خاصي مثل حضور در اماكن مذهبي تأكيد مي‌شود.
وي يادآور شد: بايد كساني به آموزش عرفان بپردازند كه بتوانند همه ابعاد آن را ترويج و تعليم دهند.
آيت‌الله استادي در بخش ديگري از سخنان خود ايجاد شبهه و شهوت را دو آسيب جدي براي جوانان دانست و گفت: دشمن با تمام توان به ايجاد و توليد شبهه در ذهن جوانان مشغول است و در اين شرايط وظيفه مسوولين بسيار سنگين است.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ،عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم شدت هجمه تبليغاتي دشمن را نسبت به قبل بسيار بيشتر توصيف كرد و اظهار داشت: در گذشته فقط در ايام خاصي مثل عيد نوروز چهره شهر قم نامناسب بود اما اكنون در بسياري از خيابان‌ها شاهد تبليغات مستقيم از سوي دشمن هستيم.
آيت‌الله استادي در ادامه از رواج تجمل‌گرايي در ميان دانش‌پژوهان علوم ديني ابراز نگراني كرد و گفت: در صورت گسترش چنين فرهنگ غلطي، ارتباط معنوي ميان مردم و روحانيون و حتي ارتباط ميان طلاب و اساتيد كم‌رنگ خواهد شد.
عضو شوراي عالي حوزه تأكيد كرد: اگر بخواهيم كلاممان نافذ و تأثيرگذار باشد بايد با دوري از دنيا، خالصانه به وظيفه خود عمل كنيم.
آيت‌الله استادي در پايان اظهار داشت: بايد براي افزايش سطح علمي طلاب و همچنين ارتقاي سطح معنويت در آنها در حد توان تلاش كنيم./02
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 353]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن