تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804114633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: سوم خرداد در روند انقلاب ما يك قله بلند است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد: سوم خرداد در روند انقلاب ما يك قله بلند است
------------

رئيس جمهور پنجشنبه شب درچهارمين كنگره ملي تجليل از ايثارگران با گراميداشت ياد وخاطره شهداي بزرگ انقلاب اسلامي به ويژه عمليات بيت المقدس و ازاد سازي خرمشهر تصريح كرد: سوم خرداد در روند انقلاب ما يك قله بلند است .

وي گفت: برخي خيال مي كنند فتح خرمشهر حداكثر يك پيروزي نظامي در نبرد بين دو كشور است اما فقط اين نيست بلكه باور من اين است سوم خرداد و ايثار عظيم مجاهدان راه خدا فصل نويني را در برابر بشريت امروز گشود.

احمدي نژاد افزود: اگر خرمشهر در اشغال مي ماند كرامت ، عزت و جوانمردي بشريت امروز لگد مال مي شد و راهي براي ازادي و ازادگي و حركت در مسير كمال باقي نمي ماند .

رئيس جمهور پيروزي رزمندگان اسلام را در ازاد سازي خرمشهر جشن پيروزي انسان و پاكي و عشق و جوانمردي بر جبهه فساد ، خودخواهي و تباهي خواند و گفت: در ازادي خرمشهر خدا خود وقدرت و اراده اش را به نمايش گذاشت و عشق و پرستش و پاكي را در چهره رزمندگان ما نشان داد .

وي افزود: در نبرد بيت المقدس رزمندگان اسلام به نمايندگي از همه پيامبران ، صالحان و مجاهدان در برابر نماينده همه جباران تاريخ ايستادند و صف طاغوتيان را شكستند و در اين نبرد فقط كمر سپاه اهريمني صدام نشكست بلكه كمر جبهه استكبار شكسته شد .

احمدي نژاد گفت: پس از فتح خرمشهر زنگ شمارش معكوس سقوط امپراطوري فساد و ظلم نواخته شد .

رئيس جمهور افزود: مجاهدان ما در نبرد بيت المقدس راه نجات ، بيداري و استواري را به روح بشريت گشودند و من به ملت ايران بشارت مي دهم كه خونهاي پاكي كه در دفاع مقدس و عمليات بيت المقدس ريخته شد مانند روح الهي در جان بشريت امروز دميده شده و بيداري عظيم و اگاهي كم نظير تاريخي در ملت ها را سبب شده است .

احمدي نژاد با گراميداشت ياد امام راحل (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران گفت: امام در فتح خرمشهر يكبار ديگر ايمان ، توحيد ، عدالت ، عشق به خوبي ها و فرهنگ ايثار را به جهانيان معرفي كرد و به عامل اصلي پيروزي و حيات توجه داد .

وي افزود: امروز به سرعت بشريت به اين نتيجه خواهد رسيد كه جز راه امام انقلاب و پيامبران الهي راهي براي سعادت وكمال وجود ندارد و ما زمزمه اين نسيم رحمت را مي شنويم و در گوشه و كنار جهان اين زمزمه ها بلند شده است و نام ايران به واسطه ايثارگران بر قله هاي جهان مي درخشد و ياد و نام و راه شهدا مكتب ازادي بخش همه ازادگان جهان است .

احمدي نژاد با گراميداشت ياد امام راحل (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران گفت: امام در فتح خرمشهر يكبار ديگر ايمان ، توحيد ، عدالت ، عشق به خوبي ها و فرهنگ ايثار را به جهانيان معرفي كرد و به عامل اصلي پيروزي و حيات توجه داد .

رئيس جمهور مواجه شدن با عظمت روح خانواده هاي شهدا و ايثارگران را بسيار سازنده و تاثير گذار خواند و گفت: وقتي مادر سه شهيد با گردن برافراشته مي گويد علاقمند بودم دوازده پسر داشتم و همه را در اين راه نوراني فدا مي كردم دو احساس بسيار سنگين و در ظاهر متناقض به انسان دست مي دهد .

احمدي نژاد گفت: از يك طرف انسان خوشحال مي شود و افتخار مي كند كه در چنين عصري و با چنين انسانهايي زندگي مي كند و از سوي ديگر با همه وجود احساس خرد شدن در برابر اين همه عظمت مي كند .

احمدي نژاد گفت: امام راحل با روح بلند الهي اين چشمه فياض ايثار و شهادت را به روي ملت ما گشود و ياد ان بزرگوار براي هميشه در خاطره ملت ها جاري و جاودان خواهد ماند .

رئيس جمهور تصريح كرد: دنيا بداند ملت ايران تا برافراشتن كلمه توحيد برهمه مناره هاي عالم و بر فراز قلل رفيع بشريت ايستاده است و قدرتمندان عالم بدانند عمرشان به پايان رسيده و ملت ايران پيشاپيش ملت هاي ازاده جهان براي اصلاح ، عدالت ،‌برادري و يكتا پرستي در حركت است.

رئيس جمهور افزود: ملت هاي مظلوم بدانند ، ملت عزيز ايران و در پيشاپيش انان رهبري گرانقدر انقلاب و ايثارگر عزيز و خانواده هاي معزز ايثارگران ايستاده اند و يار وياور مظلومان خواهند بود .

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنانش ايثارگري را موثر ترين عامل در ايجاد تحول در دل و جان انسانها و تحرك بشر براي تعالي خواند و گفت: فرهنگ ايثار انسان را در پيچ هاي خطرناك از سقوط حتمي نجات مي دهد و به جاده پاكي هدايت مي كند .

احمدي نژاد واقعه عاشورا را از جمله مقاطع مهم و سرنوشت ساز در تاريخ بشر خواند و گفت: اگر ان ايثارگري عظيم در كربلا اتفاق نمي افتاد امروز اثري از كرامت ، شرف و عزت انساني باقي نمي ماند و راه هدايت بشر بسته مي شد .

رئيس جمهور افزود: ان ايثارگري عظيم مانند روح مقدس در كالبد بشريت دميده شد و حيات و ارزشهاي انساني و الهي بشر مديون عاشورا و فرهنگ ايثار است .

احمدي نژاد اصل انقلاب اسلامي را حادثه اي بزرگ خواند و گفت: در شرايطي كه بشر به نقطه ياس كامل نزديك شده و فساد و ظلم همه جهان را فراگرفته بود انقلاب ما دريچه اي از نور را به روي بشريت گشود .

در چهارمين كنگره ملي تجليل از ايثارگران 15 تن از والدين ايثارگري كه سه شهيد تقديم انقلاب اسلامي و در راه دفاع از اسلام و كشور تقديم كرده اند نشان درجه يك ايثار اهداء شد .

همچنين به پانزده تن ديگر از مروجان فرهنگي ايثار شامل هنرمندان ، نويسندگان ، فرهنگيان و دانشگاهيان موفق در اين عرصه لوح سپاس و تنديس كنگره را از رئيس جمهور دريافت كردند .

احمدي نژاد همچنين از كتاب ويژه كنگره چهارم شامل كتاب شناسي خرمشهر و البوم عكسهاي منحصر به فرد رونمايي كرد .

در اين مراسم همچنين گروه اركستر سمفوني صداو سيماي جمهوري اسلامي ايران سمفوني ازادي قدس را اجرا كرد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 427]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن