تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس قوه قضاييه:انسجام شيعه وسني در كردستان الگوي مناسب براي كشوراست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس قوه قضاييه:انسجام شيعه وسني در كردستان الگوي مناسب براي كشوراست
داخلي. اجتماعي. قوه قضاييه.

رييس قوه قضاييه گفت: امروز شاهد انسجام كم نظيري بين روحانيت شيعه و سني در كردستان هستيم و اميدوارم اين انسجام الگويي براي ساير استان‌ها باشد.

آيت الله سيد محمد هاشمي شاهرودي عصر پنجشنبه در پايان سفر دو روزه خود به استان كردستان در جمع خبرنگاران افزود: يكپارچگي روحانيت شيعه و سني در كردستان ثمره تلاش‌هاي مركز بزرگ اسلامي غرب كشور است كه خدمات و شئونات مربوط به روحانيت، ائمه جمعه و جماعات را در بر دارد و با نظم خوبي اداره مي‌شود.

رييس قوه قضاييه گفت: مركز بزرگ اسلامي يكي از مراكز فعال و موفق كشور در ايجاد انسجام و هماهنگي بين روحانيت كردستان است كه با همت برادران اهل سنت و شيعه در كمال همدلي خدمت به نظام و تبليغ احكام اسلامي و هدايت منطقه به سوي اسلام را بسيار خوب انجام داده است.

وي افزود: همكاري بسيار خوب ادارات استان با يكديگر قابل تقدير است و همكاري و همدلي خوبي ميان بخش‌هاي اداري، قضايي، نمايندگان استان در مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي وجود دارد.

رييس قوه قضاييه ادامه داد: در اين سفر جلسات خوبي با حضور نماينده ولي فقيه در منطقه و استاندار كردستان درمورد مراجعات مردمي داشتيم و بخش‌هايي از نامه و تقاضاي مردم استان و دو استان همجوار درجلسه امروز مورد رسيدگي قرار گرفت و ساير تقاضاها نيز پيگيري و رسيدگي خواهد شد.

آيت الله شاهرودي گفت: رسيدگي به اين تقاضاها اثر فوق‌العاده‌اي در رضايتمندي مردم از دستگاهها و مسوولان كشور داشته و در اين رسيدگي‌ها بعضي از آسيب‌هاي مربوط به قوانين يا ساختار قضايي مشخص مي‌شود.

وي تاكيد كرد: هر چه به مردم عزيز خدمت رساني كنيم مورد رضايت خداوند قرار خواهد گرفت و هم اطمينان بيشتري مي‌يابيم كه قدر نعمت خادم مردم بودن را درك خواهيم كرد.

آيت الله شاهرودي رييس قوه قضاييه روز چهارشنبه در صدر يك هيات عالي رتبه قضايي براي بررسي مشكلات مردم و مشكلات قضايي استان وارد سنندج شد.

رييس قوه قضاييه در اين سفر دو روزه در مسجد جامع سنندج با قشرهاي مختلف مردم استان ديدار كرد و پس از حضور در جمع قضات و كاركنان مجموعه قضايي استان و شركت در جلسه شوراي تامين در جلسه شوراي اداري استان كردستان نيز شركت كرد.

رييس قوه قضاييه روز پنجشنبه پس از شركت در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح مستقر در كردستان با علما و روحانيان اهل سنت و شيعه استان در مركز بزرگ اسلامي و جمعي از نخبگان و تعدادي از مردم كه داراي پرونده كيفري بودند، ديدار كرد.

در دومين روز از سفر رييس قوه قضاييه به استان كردستان چهار هيات ويژه براي رسيدگي به مشكلات مردم به سرپرستي ابراهيم يونسي معاون اول رييس قوه قضاييه به شهرستان كامياران، حجت‌الاسلام قربانعلي دري نجف آبادي دادستان كل كشور به شهرستان قروه، محمد نيازي رييس سازمان بازرسي كشور به شهرستان سقز و عباسعلي عليزاده معاون اداري مالي قوه قضاييه به شهرستان بيجار اعزام شدند.

رييس قوه قضاييه عصر امروز استان كردستان را به مقصد تهران ترك كرد.ك/‪۲‬ ‪۱۱۳۹/۶۱۰‬

تصاوير مرتبط
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن