تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815578032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس كشور : ميلياردها تومان از جيب بيت المال سرقت مي شود ما در خيابان دنبال قالپاق دزد هستيم !


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس كشور : ميلياردها تومان از جيب بيت المال سرقت مي شود ما در خيابان دنبال قالپاق دزد هستيم !
فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اين كه امسال در بعد پيشگيري اجتماعي افزايش گشت هاي محله محور و ايستگاه هاي پليس در دستوركار ناجا قرار دارد تاكيد كرد : تا پايان سال جرايم خرد به موازات جرايم عمده كه در سال گذشته كاهش داشته اند كنترل خواهد شد. به گزارش خبرنگار « حوادث » خبرگزاري دانشجويان ايران سردار اسماعيل احمدي مقدم در حاشيه همايش بررسي ابعاد روانشناختي و جامعه شناختي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي افزود : با شروع طرح ارتقاي امنيت اجتماعي شاهد كاهش وسيع جرايم خشن سرقت مسلحانه قتل گروگانگيري آدم ربايي و تجاوز به عنف بوديم و از همه مهم تر احساس امنيت در جامعه ارتقا يافت . همچنين تقاضاي مردم در استقرار اين طرح ها نشانه حس اطمينان از اجراي آن هاست . وي با بيان اين كه با اجراي طرح امنيت اجتماعي با كاهش 30 درصدي وقوع جرايم خشن روبرو شده ايم اظهار كرد : البته در دو سال گذشته طرح اين ايده موجب افزايش شاخص هاي امنيتي در استان هايي مانند سيستان و بلوچستان فارس تهران و خوزستان شد كه در مجموع دو سال اجراي اين طرح بين 30 تا 50 درصد كاهش اين جرايم را در اين استان ها شاهد بوديم . سردار احمدي مقدم با بيان اين كه در سال جديد استمرار طرح امنيتي اجتماعي و اخلاقي از محورهاي اصلي برنامه هاي ناجا محسوب مي شود تصريح كرد : موضوع پيشگيري از جرايم به طور جدي در دستوركار پليس قرار دارد. وي افزود : در بخش پيشگيري بايد بستري براي سخت و پرهزينه شدن وقوع جرم فراهم شود بنابر اين هدف گيري ناجا در پايان سال از اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي كاهش بسيار شديد جرايم خشن و بهبود احساس امنيت در جامعه است . فرمانده ناجا ادامه داد : در بعد انضباط اجتماعي بايد در سال جاري شاهد ارتقاي قانون گرايي بهبود رانندگي كاهش تصادفات و تلفات انساني استفاده از كمربند و كلاه ايمني و ساير موارد باشيم . براساس اين گزارش سردار احمدي مقدم با بيان اين كه فضاي مجازي هم فرصت و هم تهديد است اظهار كرد : در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادي چنانچه نظام مالي و اقتصادي كشور مكانيزه و شبكه اي بود امكان سو استفاده هاي كلان وجود نداشت . اين در حاليست كه در شرايط فعلي ميلياردها تومان از جيب بيت المال سرقت مي شود در حالي كه ما در خيابان به دنبال قالپاق دزد هستيم . وي با بيان اين كه استفاده از امكانات مجازي مي تواند در ارتقاي امنيت به ميزان قابل توجهي مفيد باشد خاطرنشان كرد : از اين رو بايد به سرعت در اين مسير حركت كنيم اما استفاده از آن نيازمند شناخت لازم و جلوگيري از مضرات آن است البته بايد تهديدات را شناخته و در جهت كنترل آن باشيم .
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن