تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814882157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك ميليون و 400 فرصت شغلي توسط بخش تعاون ايجاد شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك ميليون و 400 فرصت شغلي توسط بخش تعاون ايجاد شده است
مشهد - خبرگزاري مهر: قائم مقام وزير تعاون در امور استانها گفت: بخش تعاون نزديك به يك ميليون و ‪ ۴۰۰‬هزار نفر فرصت شغلي در كشور ايجاد كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سيد علي علوي ظهر امروز در مراسم گشايش گردهمايي سراسري مديران ستادي و استاني صندوق تعاون كشور در مشهد افزود: ساماندهي متقاضيان مسكن مهر در قالب تعاونيهاي مهر صورت گرفته كه بخش تعاون در اين ارتباط نقش بسيار مهمي دارد.

وي تصريح كرد: تاكنون حدود چهار ميليون نفر در كشور در سايت وزارت تعاون براي مسكن مهر ثبت نام كرده‌اند كه از اين تعداد قريب به يك ميليون و ‪۵۰۰‬ هزار نفر واجد شرايط شناخته شده و به وزارت مسكن و شهرسازي معرفي شده‌اند.

علوي با بيان اينكه ثبت نام مسكن مهر توسط وزارت تعاون امسال نيز ادامه خواهد يافت افزود: بخش تعاون نزديك به يك ميليون و ‪ ۴۰۰‬هزار نفر فرصت شغلي در كشور ايجاد كرده است كه در صورت حمايت بيشتر از اين بخش اين آمار مي‌تواند چند برابر افزايش خواهد يافت.

وي همچنين مهمترين سياستهاي وزارت تعاون را تحول اساسي و راهبردي و شناسايي فرصتهاي جديد توسعه و اشتغال در اين بخش عنوان كرد و خاطر نشان كرد: تا قبل از دولت نهم، دولتمردان به بخش تعاون به اندازه كافي بها نمي‌دادند و بخش تعاون به خوبي در شناساندن قابليتهاي خود در جامعه موفق نبود.

معاون پشتيباني، حقوقي و امور مجلس وزير تعاون و رئيس هيئت مديره صندوق تعاون از اجراي سياستهاي اصل ‪۴۴‬ قانون اساسي و از اتمام بررسي اين سياستها در مجمع تشخيص مصلحت نظام در آينده نزديك خبر داد.

سيدمحمد كريمي گفت: تاسيس بانك توسعه تعاون براي رونق اقتصادي داراي اهميت زيادي است كه با اتمام كار بررسي لايحه تشكيل اين بانك در مجمع تشخيص مصلحت در آينده نزديك، و با ابلاغ به وزارت تعاون بانك توسعه تعاون فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن