تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816243408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

51 هزار فرصت شغلي در بخش تعاون ايجاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: 51 هزار فرصت شغلي در بخش تعاون ايجاد شد
طي سه سال اخير؛تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:مدير عامل صندوق تعاون گفت: از سال 70 تا 84، 490 ميليارد تومان صندوق تعاون تسهيلات پرداخت كرده بود اما در طي سه سال اخير ايجاد 51 هزار فرصت شغلي و حفظ 110 هزار فرصت شغلي نيز از ديگر اقدامات صندوق تعاون بوده است.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "ماشاء الله عظيمي" امروز در يك نشست مطبوعاتي به تشريح عملكرد 10 ماهه صندوق تعاون كشور، طرحها و برنامه ها پرداخت و گفت: اگر اعضاي تعاونيهاي سهام عدالت را هم به كل تعداد اعضا تعاونيها اضافه كنيم مي توان گفت 7 دهك از جمعيت كشور عضو تعاونيها هستند.

مدير عامل صندوق تعاون از پرداخت 490 ميليارد تومان تسهيلات در قالب 45 هزار پرونده اعتباري تا سال 84 خبر داد و اظهار داشت: در طول دولت نهم اين رقم به هزار و 150 ميليارد تومان رسيده است.

عظيمي در بخش ديگري از سخنانش به ايجاد زمينه اشتغال در طول دولت نهم توسط صندوق تعاون اشاره كرد و افزود: سرانه ايجاد يك شغل در صندوق تعاون 16 ميليون و 400 هزار تومان و سرانه حفظ هر شغل نيز 6.5 ميليون تومان است كه در اين بخش صندوق 110 هزار فرصت شغلي را حفظ كرده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر 60 درصد از اعتبارات صندوق به صورت درازمدت پرداخت مي شود و اولويت در پرداخت تسهيلات نيز در بخشهاي كشاورزي، صنعت و مسكن بوده است.

به گفته مدير عامل صندوق تعاون كشور در قالب 50 هزار پرونده اعتباري به ارزش 435 ميليارد تومان به بخشهاي مختلف تعاوني در 10 ماهه ابتداي سال جاري تسهيلات پرداخت شده كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 36 درصد رشد داشته است.

عظيمي اتخاذ سياستهاي انضباطي به جاي انقباضي را از برنامه هاي صندوق تعاون اعلام كرد و بيان داشت: ما توانستيم در بخش تسهيلات حوزه نظارت خود را افزايش دهيم و با كمك سرپرستي ها در استانها اهليت افراد را مورد ارزيابي قرار دهيم.

مدير عامل صندوق تعاون كشور آخرين رقم تسهيلات پرداخت شده به بخشهاي مختلف تعاون را هزار و 150 ميليارد تومان اعلام كرد.

وي خاطر نشان كرد: ما در بخش حمل و نقل درون شهري و برون شهري و همچنين بهسازي ناوگان حمل مسافر قرار داد را به امضا رسانديم كه طي آن در مرحله اول 10 هزار دستگاه ون و ميني ون به ناوگان جديد اضافه شود.

مدير عامل صندوق تعاون كشور تفاهم نامه هاي ديگر صندوق را در بخشهاي مختلف اعلام كرد و افزود: تفاهم نامه هايي را با سازمان مركزي تعاون روستايي، صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي، صندوق تعاون ارتش، تعاونيهاي زنان سرپرست خانوار و اتحاديه تعاونيهاي سراسري مسكن كارگران كشور منعقد كرديم.

عظيمي از افتتاح 130 پروژه و طرح اقتصاي در دهه فجر سالجاري خبر داد و گفت: اين طرحها با اعتباري بالغ بر 200 ميليارد ريال و ايجاد اشتغال هزار و 500 نفر افتتاح خواهد شد.

وي همچنين از آماده شدن صندوق و كاركنان براي تغيير سيستم و تبديل شدن به بانك خبر داد و بيان داشت: اميدوارم در سال جاري مراحل تشكيل بانك توسعه تعاون پيشرفت خوبي داشته باشد.

انتهاي پيام//

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن