تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814882940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روحانيان كردستان با رييس قوه قضاييه ديدار كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: روحانيان كردستان با رييس قوه قضاييه ديدار كردند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:آيت الله سيد محمود هاشمي شاهرودي در ديدار با روحانيان استان كردستان با اشاره به نقش محوري هدايت كننده و احيا كننده احكام الهي گفت: انبياء در مرتبه نخست، ربانيت دوم، علما و فضلا در مرتبه سوم قرار دارند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، وي گفت: علما و روحانيون شريعت الهي را احيا مي كنند و بر اجراي آن ناظر هستند و در مقابل دشمنان و هجمه هايي كه فرامين الهي وارد مي شود تحريف زدايي كرده و در مقابل آنها مي ايستند.
آيت الله شاهرودي تصريح كرد: علما و فضلا همان وظيفه و نقشي كه انبيا در مرحله اول داشتند همان وظيفه را بر دوش خود احساس مي كنند.
رييس قوه قضاييه اظهار داشت: در تاريخ تشيع با هدايت ربانيت اسلام از ابتدا سعي شده علما دين خدا را دنبال كنند تا نوكران طاغوت در حكومت هاي غير صالح نباشد.
وي خاطرنشان كرد: از روزي كه انقلاب پايه گذاري شد تعاليم اسلام بارديگر در جهان اسلام احيا شد و مسلمانها شاهد احيا شدن تعاليم قرآني هستند.
آيت الله شاهرودي اظهار داشت: دشمنان با ايجاد تفرقه قصد ضربه زدن به اسلام را دارند كه بايد با وحدت بين مسلمين مانع از وقوع چنين امري شد./01
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن