تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه دره‌شهر: حماسه فتح خرمشهر بايد براي جوانان بازگو شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه دره‌شهر: حماسه فتح خرمشهر بايد براي جوانان بازگو شود
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد.

امام جمعه دره‌شهر گفت : حماسه بزرگ فتح خرمشهر بايد براي نسل جوان به درستي بازگو شود.

حجت‌الاسلام"مهدي همتي" روز پنجشنبه در جمع شماري از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: خرمشهر ‪ ۱۹‬ماه در اشغال صداميان بود و در عمليات بيت‌المقدس پس از ‪ ۲۴‬روز با رشادت و پايمرديهاي رزمندگان سلحشور اسلام آزاد شد.

وي گفت: آنچه كه باعث آزادي خرمشهر شد علاوه بر توكل رزمندگان به خداوند، ايمان و همدلي و اتحاد آنان در دفاع از سرزمين و ميهنشان بود.

وي، آزادي خرمشهر و به اسارت گرفتن ‪ ۳۰‬هزار نيروي نظامي عراق كه به انواع سلاح‌هاي مختلف مجهز بودند را يك معجره الهي دانست و گفت: آزادي خرمشهر بزرگ زريني بر تاريخ پر افتخار ايران اسلامي افزود.

وي گفت: جوانان بايد بدانند كه جوانان ديروز با از جانگذشتگي و شهادت از خاك اين سرزمين دفاع كردند و آنان امروز بايد با كسب علم و دانش براي آباداني ايران عزيز بكوشند.

حجت‌الاسلام همتي افزود: عرصه پيكار و جهاد جوانان امروز ايران اسلامي عرصه دانايي و معرفت است كه بتوان به فضل الهي قله‌هاي علم و دانش فتح شود.

وي گفت: بايد همه خاطرات دفاع مقدس روزهاي سخت جنگ تحميلي عراق و لحظات خوب پيروزي رزمندگان به درستي براي جوانان اين سرزمين بازگو شود.

وي، از مسوولان بخش فرهنگي خواست جوانان را با دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس و شهامت و ايثار شهدا و آرمانهاي امام راحل (ره) به خوبي آشنا كنند.

شهرستان ‪ ۶۰‬هزار نفري دره‌شهر در ‪ ۱۳۵‬كيلومتري جنوب شرقي شهر ايلام واقع است.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن