تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815573130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اراده راسخ ملت ايران موجب فتح و آزادسازي خرمشهر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اراده راسخ ملت ايران موجب فتح و آزادسازي خرمشهر شد
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد.

فرمانده قرارگاه ناحيه غرب سپاه كرمانشاه در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در قرارگاه سپاه شهرستان مرزي قصرشيرين گفت: اراده راسخ ملت ايران عامل اصلي و تعيين‌كننده در فتح و آزادسازي خرمشهر شد.

به گزارش ايرنا، سردار "علي‌نظر عظيمي" در جمع فرماندهان و پرسنل نظامي ، فرماندار ، امام جمعه و ديگر مسئولين محلي افزود: علت اينكه دشمن اجازه تجاوز به خود داد و اقدام به اين تقابل كرد ، جز سركوب اسلام نبود.

وي گفت: دشمن بعثي به رهبري استكبار جهاني ، پس از پيروزي انقلاب به رهبري امام راحل مي‌دانست كه چنانچه مانع ملت ايران و رشد افكار اسلامي نشود ديگر نخواهند توانست به اهداف خويش دست پيدا كند.

عظيمي گفت: آنان نمي‌داستند كه وارد چه مهلكه‌اي خواهند شد و اين ابتداي كار بود و ملت ايران ، رزمندگان و تمامي نيروهاي مسلح اعم از ارتش و سپاه به فرمان فرمانده كل قوا چنان درسي طي اين هشت سال به آنان دادند كه تاريخ خود گواه اين مدعاست.

وي افزود: عمليات بيت‌المقدس و در پي آن آزادسازي خرمشهر نقطه عطفي در پيروزي‌هاي بعدي لشكريان اسلام بود و پس از آن بود كه دشمنان ميهن اسلامي متوجه شدند كه در چه باتلاقي گرفتار شده‌اند و ديگر راه گريزي ندارند.

عظيمي گفت : اكنون هم نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران گوش به فرمان فرمانده كل قوا، آماده دفاع از خاك ميهن اسلامي مي‌باشند.

در پايان اين مراسم گروهاي حاضر در قرارگاه ضمن اداي احترام به روح بلند امام و شهدا ، برنامه‌هاي هنري اعم از شعر و سرود اجرا كردند.

اين گزارش حاكيست ، پس از اتمام اين مراسم ، تمامي نيروها به همراه مسئولين شهرستان بر سر مزار شهدا حاضر شده و ضمن عطرافشاني ياد و خاطره آنان را گرامي داشتند.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن