تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواستگار، مادر دختر مورد علاقه اش را به قتل رساند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: خواستگار، مادر دختر مورد علاقه اش را به قتل رساند
دقيق شدن در زندگي خصوصي ريحانه مشخص كرد اخيراً يك افغان 28ساله به نام محمد براي خانواده اين زن مزاحمت ايجاد مي كرده است.
كارآگاهان جنايي پس از گذشت يك سال از قتل زني ميانسال توانستند تنها مظنون اين جنايت را بازداشت كنند.
به گزارش خبرنگار ما، جسد ريحانه ارديبهشت ماه سال گذشته در يك كانال آب پيدا شد و تحقيقات پليسي فاش كرد او قرباني نقشه انتقام جويانه خواستگار دخترش شده است.
بعدازظهر روز دوم ارديبهشت ماه سال گذشته متخصصان پزشكي قانوني و كارآگاهان جنايي تهران در پي دريافت گزارشي مبني بر كشف جسد يك زن در كانال آب منطقه گلبرگ به محل حادثه رفتند و جنازه اين زن مجهول الهويه را كه دست و پايش با تسمه بسته شده بود و داخل گوني قرار داشت مورد بررسي قرار دادند.
آنان متوجه شدند اين زن بر اثر خفگي و انسداد مجاري تنفسي در مكان ديگري به قتل رسيده و سپس جسدش داخل كانال آب انداخته شده است.
بعد از انتقال پيكر زن ناشناس به پزشكي قانوني كارآگاهان به دستور بهروز هنرمند - بازپرس ويژه قتل- تلاش براي شناسايي هويت وي را ادامه دادند و چندي بعد متوجه شدند مشخصات زني به نام ريحانه كه نامش در فهرست افراد مفقودي به ثبت رسيده شباهت زيادي با جنازه كشف شده دارد. خانواده اين زن 40ساله به نام ريحانه نخستين روز ارديبهشت - يك روز پيش از پيدا شدن جسد- با مراجعه به اداره 11 پليس آگاهي از ناپديد شدن وي خبر داده و از پليس استمداد كرده بودند. بعد از آنكه خانواده ريحانه به پزشكي قانوني رفتند و جسد اين زن را شناسايي كردند پليس به بررسي احتمال هاي موجود در اين جنايت پرداخت. كارآگاهان ابتدا اين سوال را پيش كشيدند كه آيا امكان دارد ريحانه قرباني سرقت با اقدام متجاوزانه شده و سپس به قتل رسيده باشد؟ از آنجا كه پاسخ اين پرسش با توجه به نظريه پزشكي قانوني و ساير قراين منفي بود، افسران جنايي اين بار فرضيه انتقام جويي را مطرح كردند.
دقيق شدن در زندگي خصوصي ريحانه مشخص كرد اخيراً يك افغان 28ساله به نام محمد براي خانواده اين زن مزاحمت ايجاد مي كرده است. طبق اطلاعات به دست آمده محمد به دختر ريحانه علاقه مند شده و چندين بار از وي خواستگاري كرده اما هر بار با مخالفت زن ميانسال مواجه شده بود.
در حالي كه شكست عشقي مي توانست انگيزه يي براي كشتن ريحانه تلقي شود كارآگاهان تصميم گرفتند سرنخ هاي ديگري نيز به دست آورند تا مدارك براي اثبات جرم جوان افغان كافي باشد. آنان متوجه شدند محمد سرايدار يك كارگاه در نزديكي محل كشف جنازه است. فاصله كم بين كانال آب و كارگاه دليل ديگري بود كه نشان مي داد مظنون 28ساله عامل اين قتل است. به همين خاطر كارآگاهان با اخذ دستور قضايي به محل كار محمد رفتند تا او را بازداشت كنند اما حضور ماموران در آنجا بي نتيجه بود چرا كه به گفته صاحب كارگاه مرد افغان از يك روز بعد از قتل تسويه حساب كرده و به محل نامعلوم ديگري رفته بود.
پليس در تلاش براي پيدا كردن مدارك بيشتر در رابطه با اين جنايت به بازرسي از كارگاه پرداخت. در اين مرحله تسمه هايي پيدا شد كه نمونه يي از آن دور جنازه ريحانه پيچيده شده بود. در حالي كه ديگر ترديدي در دست داشتن جوان كينه جو در قتل وجود نداشت رديابي هاي گسترده براي پيدا كردن او آغاز شد. اين جست وجو يك سال به طول انجاميد تا اينكه سرانجام محمد شامگاه دوشنبه در يك مجتمع مسكوني كه وظيفه سرايداري آن را برعهده داشت شناسايي و بازداشت شد.
اكنون پليس معتقد است محمد در پي ناكامي در جلب رضايت ريحانه براي ازدواج با دختر وي تصميم به انتقام جويي گرفته و روز حادثه پس از خروج زن ميانسال از منزل او را با ترفندي فريب داده، به داخل كارگاه كشانده و سپس كشته است. با اين وجود هنوز جزييات بيشتري از اين جنايت فاش نشده و تكميل تحقيقات به پس از بازجويي از متهم موكول شده است.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 310]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن