تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812994090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Puma ، چيپ‌ست جديد AMD


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: Puma ، چيپ‌ست جديد AMD
جام جم آنلاين: AMD چيپ‌ست جديد خود بنام Puma را معرفي كرد. بنا بر ادعاي اين شركت قرار است يكصد لپ‌تاپ مختلف با استفاده از اين چيپ‌ست كاملاً جديد وارد بازار شوند. اين بدين معني است كه با بكارگيري اين چيپ‌ست در دستگاه‌هاي لپ‌تاپ، عمر باتري در هنگام اجراي برنامه‌هاي سنگين مانند گيم طولاني‌تر خواهد بود.


به گزارش واحدمركزي خبر ، جان تيلور مدير بخش گرافيك شركت AMD در جريان يك كنفرانس فناوري در سنگاپور پيش‌بيني كرد سازندگان سيستم براي بكارگيري اين چيپ‌ست در آخرين و مدرن‌ترين لپ‌تاپ‌هاي خود به تكاپو خواهند افتاد.

ظاهراً نكته كليدي در خصوص اين چيپ‌ست بكارگيري فناوري Hybrid Graphics است كه موجب خواهد شد تا يك GPU ثانويه وظايف كم‌حجم و محاسبات ساده‌تر دو بعدي و سه‌بعدي را برعهده گرفته تا در همان حال GPU قوي‌تر و اصلي وظايف سنگين‌تر را انجام بدهد.

اين بدين معني است كه با بكارگيري اين چيپ‌ست در دستگاه‌هاي لپ‌تاپ، عمر باتري در هنگام اجراي برنامه‌هاي سنگين مانند گيم طولاني‌تر خواهد بود.

تيلور با توضيح در مورد چگونگي كاركرد اين چيپ‌ست در كنار پردازنده سوپرموبايل AMD Turion X2 نشان داد با استفاده از مسير باس Hypertransport 3 سرعت انتقال اطلاعات بين چيپ‌ست و پردازنده به 2.6 GB/s بالغ خواهد شد.

به نظر مي‌رسد اولين مدل‌هاي مجهز به پوما در نمايشگاه Computex تايوان در ماه ژوئن به نمايش گذاشته خواهد شد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن