تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815407016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جاسبي از مصاحبه با فارس خودداري كرد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: جاسبي از مصاحبه با فارس خودداري كرد
دانشگاه آزاد يك پايگاه مهم براي جلوگيري از خروج دانشجويان از كشور است
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دانشگاه آزاد يك پايگاه مهم براي جلوگيري از خروج دانشجويان براي ادامه تحصيل از كشور است.

به گزارش فارس از اصفهان، عبدالله جاسبي پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاحيه دهمين همايش ملي دانشجويان دندانپزشكي كشور اظهار داشت:پيش از پيروزي انقلاب اسلامي ما تنها 170 هزار دانشجو در سطح كشور داشتيم ولي امروز به بركت جمهوري اسلامي، بيش از 3 ميليون دانشجو آينده‌ساز در دانشگاههاي آزاد و دولتي داريم.

وي به گسترش روزافزون توليد علم در كشور اشاره كرد و اظهار داشت: در حال حاضر و با گسترش چشم‌گير دانشگاههاي آزاد و دولتي، تعداد متخصصيني كه توسط اين مراكز در كشور تربيت مي‌شود، دلگرم‌كننده است.

جاسبي با تأكيد بر نقش مثبت دانشگاه آزاد براي جلوگيري از خروج دانشجويان از كشور تصريح كرد: دانشگاه آزاد يك پايگاه مهم براي جلوگيري از خروج دانشجويان براي ادامه تحصيل از كشور است.

وي با اشاره به نقش دندان در سلامتي و براي زيبائي اضافه كرد: امروز مردم در كشورهاي پيشرفته بودجه‌هاي زيادي را براي زيبائيشان هزينه مي‌كنند و ما نبايد از آنها در هيچ زمينه و حوزه‌اي عقب بمانيم.

رييس دانشگاه آزاد به وضعيت مطلوب دانشگاههاي علوم پزشكي اشاره كرد و گفت: سرمايه‌گذاري و حمايت براي گسترش دانشكده‌هاي دندانپزشكي، بايد بيش از اين باشد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي تأسيس دانشگاههاي دندانپزشكي را در زمره برنامه‌هاي دانشگاه آزاد عنوان كرد و اظهار داشت: ما آمادگي كامل سرمايه‌گذاري براي ايجاد دانشگاهها و دانشكده‌هاي دندانپزشكي در دانشگاههاي آزاد را داريم.

وي با موضع‌گيري مظلومانه براي وجود برخي جوسازي‌ها در كشور تصريح كرد: ايجاد فضاي مسموم و فضاسازي‌ها به جائي نمي‌رسد و اين مانند يك بيماري در جمهوري اسلامي است كه درمان و مبارزه واقعي با آن صورت نگرفته و بايد كار سراسري و فراگير براي مبارزه با آن صورت بگيرد.

جاسبي به مسئله تخريب اشخاص و مسئولين توسط برخي افراد اشاره و تصريح كرد: بايد مسئله تخريب به طور كامل از سطح كشور محو شود.

جاسبي اضافه كرد: كاري كه براي خدا باشد و كسي كه با اين هدف در خدمت مردم باشد از هيچ تخريبي نمي‌هراسد.

دهمين همايش ملي دانشجويان دندانپزشكي كشور از يكم لغايت سوم خرداد ماه سال جاري در دانشگاه آزاد اسلامي خوراسگان اصفهان برگزار مي‌شود و در كنار آن جديدترين دستاورد‌هاي دندانپزشكي در سطح كشور نيز در قالب نمايشگاهي به نمايش گذاشته شده است.

همچنين رئيس دانشگاه آزاد اسلامي پس از شنيدن نام خبرگزاري فارس از مصاحبه با خبرنگار اين خبرگزاري پس از پايان جلسه خودداري كرد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن