تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول تربيت‌بدني بروات: تعهدات ساخت سالن چند منظوره ورزشي در بروات اجرايي نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول تربيت‌بدني بروات: تعهدات ساخت سالن چند منظوره ورزشي در بروات اجرايي نشده است
خبرگزاري فارس: مسئول تربيت‌بدني بروات گفت: تعهدات داده شده مربوط به ساخت سالن چند منظوره ورزشي بروات پس از زلزله بم، اجرايي نشده است. به تما م تعهدات برطبق قرارداد عمل نشده است .


قنبر پورباقري درگفتگو با خبرنگار فارس در كرمان با بيان اين مطلب اظهار داشت: هم اكنون دراين ورزشگاه فضاي ورزشي براي 7 رشته ورزشي ازجمله كاراته، بستكبال، بدنسازي ،ووشو و فوتسال ساخته شده است اما علي‌رغم اين كه زمين چمن ،استخرشنا و پيست دو ميداني در نقشه جامع اين طرح بوده اما هيچ اقدامي دراين مورد انجام نشده است .
وي هزينه ساخت اين سالن را 4 ميليارد تومان عنوان كرد و افزود :اما كار انجام شده درحد 2 ميليارد تومان است كه بسياري از مسئولين اين مطلب را باور دارند و همچنين مسئول قبلي ورزش بروات دراين زمينه با ما همكاري ندارد .
پورباقري با بيان اين كه اكنون 11 ماه دراين سمت مشغول فعاليت مي‌باشد، خاطرنشان كرد: با وجود 12 باشگاه فوتبال دراين بخش، حتي زمين خاكي استاندارد هم وجود ندارد اين درحاليست كه اين ورزشگاه در زمين چمن قبلي ساخته شده است .
وي هچنين به وضعيت قبل از زلزله اشاره و تصريح كرد: بروات قبل از زلزله 16 سال ميزبان تيم‌هاي بخش‌هاي استان بوده است .
مسئول تربيت‌بدني بروات با بيان اين كه در سفر علي آبادي، رئيس سازمان تربيت بدني كشور و همچنين معاون وي در سال گذشته مشكلات خود را مطرح كرديم، يادآور شد: دراين سفر قول داده شده كه زمين چمن ساخته شود كه سازمان آب و شهرداري قبول كردند تعهداتي را در اين زمينه انجام دهند اما هنوز هيچ اقدامي دراين رابطه انجام نشده است.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن