تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار تهران:توسعه معماري اسلامي در شهرسازي‌ها الزامي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار تهران:توسعه معماري اسلامي در شهرسازي‌ها الزامي است
استاندار تهران با تاكيد بر ضرورت رعايت سياستهاي كلان دولت ، تصريح كرد: از اقدامات تورم زا در شهرداريها پرهيز كنيد و فعاليتهايي كه افزايش قيمت را در پي دارد با سياستهاي كلان دولت همخواني ندارد.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر كامران دانشجودر جمع شهرداران استان تهران با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ معماري اسلامي در شهرسازيها ، خاطر نشان كرد: شهرداريهاي استان بايد در كنار زيبا سازي شهرها، توسعه فضاي سبز و مبلمان شهري كه شادابي و نشاط را براي شهروندان در پي دارد بر معماري اسلامي در ساخت و ساز و ضوابط شهر سازي توجه بيشتري نمايند.

وي اقدام حوزه عمراني و شهرداريهاي استان در كاشت 15 ميليون اصله نهال و واگذاري 8 هزار هكتار اراضي منابع طبيعي براي گسترش فضاي سبز در پنج سال گذشته را ستود و گفت: معاونت امور عمراني بايد كاشت 15 ميليون اصله نهال ديگر و واگذاري 8 هزار هكتار از اراضي منابع طبيعي به شهرداري هاي استان براي توسعه فضاي سبز را برنامه ريزي كنند .

وي به لزوم توسعه پارك هاي محله اي اشاره كرد و گفت: پارك ويژه بانوان را در كليه شهرها راه اندازي كنيد و با اختصاص فضايي مناسب و تامين تجهيزات مورد نياز ورزشي در مراكز شهرها دسترسي آسان بانوان را به اين پاركها فراهم سازيد.

وي تعامل شوراهاي اسلامي و شهرداريها در استان را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: وفاق و همدلي شوراها با شهرداريها عامل توسعه شهرهاست و تعامل مثبت آنان ارائه خدمات مناسب در شهرها را سرعت مي بخشد.

استاندار تهران در نخستين همايش شهرداران استان در سال جاري ضرورت نوآوري در اجراي پروژه هاي عمراني را نيز يادآور شد و گفت: با استفاده از امكانات موجود زمان بهره برداري پروژه هاي عمراني را كوتاه كنيد تا شهروندان هر چه سريعتر از خدمات مورد نياز خود بهره مند شوند.

وي در ادامه مقاوم سازي ابنيه و بازسازي بافت هاي فرسوده را از ديگر اقدامات اساسي مورد توجه شهرداريها ذكر كرد و گفت: با ارائه خدمات و تسهيلات لازم به شهروندان روند بازسازي بافت هاي فرسوده را تسريع نماييد.

دانشجو در خاتمه تكريم ارباب رجوع در ادارات را ياد آور شد و گفت: شهرداريها بايد به اصلاح سيستم اداري، روند پاسخگويي به ارباب رجوع را تسهيل نمايند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن