تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815159252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : نيروهاي خلاق بايد به عرصه كار آفريني وارد شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : نيروهاي خلاق بايد به عرصه كار آفريني وارد شوند
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارافرين برتر استان گلستان مي‌گويد:براي اجراي طرح‌هاي افريني كه گامي براي بهبود اقتصادي كشور است، كمك دستگاه‌هاي ذيربط حياتي است و نيروهاي خلاق نيز بايد خود به دنبال كارآفريني بروند .

رضا سلطانعلي به عنوان كارآفرين برتر استان گلستان در سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي‌گويد : در زمينه توليد فرآورده‌هاي گوشتي، لبني، شيرخشك وخوراك دام فعاليت مي‌كند.

اين كارآفرين اظهار داشت : در واحدهاي تحت مديريتش ‪۱۸۰‬نفر به صورت مستقيم و ‪۳۰۰‬نفر به صورت غير مستقيم اشتغال دارند.

سلطانعلي يكي از دلايل انتخابش به عنوان كارآفرين نمونه را سرعت در راه اندازي طرح‌ها مي‌داند و مي‌گويد: در سرعت راه اندازي پروژه‌ها بالاترين امتياز شهرك صنعتي مينو دشت را كسب كردم .

وي در ادامه افزود: واحد فرآورده‌هاي خوراك دام را با يك ميليارد و ‪۵۰۰‬ ميليون تومان تسهيلات بانكي شش ماهه راه اندا زي كردم .

سلطانعلي در ادامه تصريح كرد، واحد توليد شير خشك نيز مرداد ماه ‪ ۸۷‬بهره برداري مي‌شود. اين واحد نيز با يك ميليارد و ‪۳۰۰‬ميليون تومان تسهيلات بانكي احداث شده و با راه اندازي آن براي ‪۲۵‬نفر اشتغال ايجاد خواهد شد.

اين كارآفرين از همكاري مقامات محلي و بانك‌هاي استان گلستان اظهار رضايت مي‌كند و مي‌گويد : براي اجراي سه پروژه ايجاد واحدهاي فرآوردهاي لبني ، خوراك دام و شير خشك بانك‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي استان همكاري جدي داشتند و در غير اين صورت به نتيجه نمي‌رسيدم .

سلطانعلي در مورد طرح‌هاي آتي خود اظهار داشت : ايجاد واحد نوشابه‌سازي و ساخت ظروف مخصوص لبني از برنامه‌هاي آتي من در جهت كارافريني و ايجاد اشتغال است .

وي افزود: متاسفانه هنوز به طور مستقيم در زمينه صادرت فعاليت نداريم و بخشي از محصولات ما توسط واسطه‌ها به كشورهاي عراق ، تركمنستان و افغانستان صادر مي‌شود .

اين كارافرين به جوانان توصيه مي‌كند كه منتظر نباشند كار به سراغ آنها بيايد، انها بايد به سراغ كا ربروند، بنابر اين خودشان بايد كار را بسازند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن