تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815157973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار اسماعيل كوثري (منتخب مردم در مجلس هشتم):اگر خيانت بني‌صدر نبود مقاومت بيشتر طول مي‌كشيد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: سردار اسماعيل كوثري (منتخب مردم در مجلس هشتم):اگر خيانت بني‌صدر نبود مقاومت بيشتر طول مي‌كشيد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ اگر خيانت بني‌صدر نبود قطعاً مقاومت رزمندگان در خرمشهر بيشتر از اين طول مي‌كشيد و البته از آن سوي هم اگر ايثار و گذشت مردم و رزمندگان نبود خرمشهر آزاد نمي‌شد هر چند كه به فرموده امام راحل (ره) خرمشهر را خدا آزاد كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، به نقل از اداره كل روابط‌عمومي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران سردار اسماعيل كوثري از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نماينده مردم تهران در هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در گفت ‌وگويي ضمن اعلام اين مطلب اظهار داشت : بايد به نقاط عطف 8 سال دفاع مقدس با هدف فرهنگ‌سازي براي نسل جوان توجه زيادي كرد چرا كه اين‌گونه وقايع كمتر رخ مي‌دهد چون در تمام دنيا سعي بر اين است كه جنگي رخ ندهد، هر چند كه ما از ميهن دفاع كرديم و پاسخ متجاوزان را داديم.
سردار كوثري با اشاره به اينكه در دوران جنگ كمترين امكانات در اختيار نيروهاي خودي بود افزود: بايد مسئله تجاوز ارتش عراق و استكبار جهاني براي جوانان بازگو شود و به ملت‌ها و نسل‌هاي آينده نشان دهيم كه درسي فرهنگي پشت اين دفاع مقدس وجود داشت. آخرين فرمانده لشگر 27 محمد رسول‌ا... (ص) در ادامه اظهار داشت: اگر فرهنگ جبهه در جامعه پياده شود خيلي از مشكلات به راحتي حل مي‌شود. فرهنگي كه معنويت، صفا، اخلاص، همياري، گذشت، صرفه‌جويي و ... را به هر انساني مي‌آموزد و البته مسؤولين هم بايد اين فرهنگ را الگوي رفتاري خود قرار دهند.
سردار كوثري با بيان اينكه خدمت در مجلس و نمايندگي مردم سخت‌تر از فرماندهي جنگ است تصريح كرد: ما در مجلس هم سعي مي‌كنيم به مانند دفاع مقدس عمل كنيم در جبهه وقتي رفيقي شهيد يا مجروح مي‌شد آزار زيادي مي‌ديديم اما در عوض مطمئن بوديم كه هر يك از اين عزيزان به خواسته‌هاي قلبي خود رسيده اند. ولي در مجلس معلوم نيست كه چقدر بتوان در زمينه تعهد و خدمت به مردم موفق بود و عاقبت به خير شد.
وي در پايان گفت:‌ در مجلس بي‌هيچ تعارف و شعاري سعي در حل مشكلات مردم خواهم داشت، چرا كه آنها از تبعيض‌ها ناراحتند نه كمبودها، به همين دليل از نمايندگانشان توقع دارند كه مانند فرماندهان دوران جنگ كه در كنار رزمندگان خود بودند در كنار آنها باشند.
همايش جلوه‌هاي مقاومت از سوي فرهنگسراي تهران با مشاركت ناحيه مقاومت بسيج قدس به مناسب سالروز آزادسازي خرمشهر، سوم خردادماه ساعت 18 برگزار مي‌شود.
در اين همايش سردار كوثري و سردار علي‌فصلي از سرداران دوران 8 سال دفاع مقدس به ايراد سخن خواهند پرداخت.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 387]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن