تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهرمي به مهر خبر داد:بررسي 6 معضل كشور توسط كارگروه تحول اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جهرمي به مهر خبر داد:بررسي 6 معضل كشور توسط كارگروه تحول اقتصادي
وزير كار و امور اجتماعي از بررسي 6 معضل كشور در مسائل كلان اقتصادي، همگون كردن سياستهاي اقتصادي، پولي، مالياتي، واردات و صادرات و نظام توزيع توسط كارگروه تحول اقتصادي دولت خبر داد.

سيد محمد جهرمي در گفتگو با مهر در خصوص تشكيل كارگروه تحول اقتصادي در دولت گفت: اين كارگروه در حقيقت جلسه راهبردي دولت در مسائل كلان اقصادي است.

وزير كار و امور اجتماعي همگون كردن سياستهاي اقتصادي، سياستهاي پولي، مالياتي، امور مربوط به واردات و صادرات و رسيدگي به نظام توزيع در كشور را 6 مسئله و مشكل كشور در مسائل اقتصادي اعلام كرد كه كارگروه تحولات اقتصادي آنها را پيگيري و بررسي مي كند.

جهرمي همچنين از جمع آوري نظرات و بررسي هاي كارگروه ياد شده خبر داد وتصريح كرد: بررسي ها در حال انجام است و قرار شده پس از ارائه نظرات و اعلام بررسي هاي اعضاي كارگروه، نتيجه توسط رئيس جمهور يا دبير كارگروه اعلام شود.

هيئت وزيران در جلسه مورخ 22 ارديبهشت ماه سال جاري بنا به پيشنهاد رئيس جمهور و به استناد اصول يكصد و بيست و هفتم و يكصد و سي و هشتم قانون اساسي، كار گروهي متشكل از پرويز داودي معاون اول رئيس جمهور، ‌امير منصور برقعي معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور، ابراهيم عزيزي معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، علي سعيد لو معاون اجرايي رئيس جمهور، حسين صمصامي سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي ، سيد محمد جهرمي وزير كار و امور اجتماعي، مصطفي پور محمدي وزير كشور، غلامحسين نوذري وزير نفت، محمد عباسي وزير تعاون، عبدالرضا مصري وزير رفاه و تامين اجتماعي، سيد مسعود مير كاظمي وزير بازرگاني، علي اكبر محرابيان وزير صنايع و معادن، محمدرضا اسكندري وزير جهاد كشاورزي، ‌طهماسب مظاهري رئيس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و سه نفر صاحب نظر در امور اقتصادي به انتخاب رئيس جمهور، براي بررسي و تصميم گيري در طرحهاي تحول اقتصادي تعيين كرد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن