تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820075906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت توزيع برق نيروي برق استان قزوين: سالانه 20 درصد از كنتورهاي برق قديمي تعويض مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت توزيع برق نيروي برق استان قزوين: سالانه 20 درصد از كنتورهاي برق قديمي تعويض مي‌شود
خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت توزيع برق نيروي برق استان قزوين گفت: در نظر داريم هر سال 20 درصد از كنتورهاي قديمي را بركنار و كنتورهاي جديد سه زمانه نصب كنيم.
سيد يوسف جبارزاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين بيان داشت: هدف از مديريت مصرف برق كم‌مصرف كردن نيست بلكه درست، به موقع و به اندازه نياز مصرف كردن است.
وي ادامه داد: يعني ما مصرف برق را به نحوي مطلوب مديريت نماييم و نصب كنتورهاي سه زمانه نيز در همين راستاست.
مديرعامل شركت توزيع برق نيروي برق استان قزوين با اشاره به فعاليت هاي انجام شده در زمينه مديريت مصرف در توزيع برق قزوين اظهار داشت: مصمّم هستيم هر چه سريعتر لامپ هاي رشته اي را در سطح استان جمع آوري كرده و لامپ كم مصرف را به جاي آنها نصب كنيم و در نظر داريم.
وي تصريح كرد: هرسال 20 درصد از كنتورهاي قديمي را با كنتورهاي جديد سه زمانه تعويض مي‌كنيم البته براي مشتركين ولتاژ اوليه بالاي سي كيلو وات تا 90 درصد كنتورهاي سه زمانه را نصب كرده‌ايم.
جبارزاده اضافه كرد: نصب ساعت فرمان نجومي، آموزش 17 هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس، توزيع لامپ‌هاي كم مصرف، اجرا و پياده‌سازي برنامه‌هاي تعطيلات و تعميرات صنايع، برگزاري همايش‌هاي مختلف ويژه ادارات، سازمان‌ها، بانوان و صنايع در كنار بهره‌گيري از رسانه‌ها از جمله مهمترين فعاليت‌هاي انجام شده در اين زمينه است.
وي توضيح داد: همكاران ما در بخش توزيع به خوبي از كارايي شبكه و تأسيسات استفاده مي‌كنند و انرژي الكتريكي مطمئن را در اختيار مردم قرار مي‌دهند.
مديرعامل شركت توزيع برق نيروي برق استان قزوين از مشتركين صنعتي خواست در كميته‌هاي شركت توزيع برق مشاركت علمي داشته باشند و پيشنهادات خود را در راستاي بهبود شبكه و تأسيسات ارائه كنند و اگر كمك مالي در راستاي ارائه پروژه مذكور نياز داشته باشند، توزيع برق قزوين آنها را ياري خواهد كرد.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن