تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام جزئيات تازه از بسته پيشنهادي ايران به غرب؛ كنسرسيوم هسته اي محور بسته پيشنهادي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: اعلام جزئيات تازه از بسته پيشنهادي ايران به غرب؛ كنسرسيوم هسته اي محور بسته پيشنهادي ايران
خبرگزاري انتخاب : شيخ عظار با بيان اينكه بسته پيشنهادي ايران تاكنون به دبيركل سازمان ملل، رئيس دوره اي شوراي امنيت، رئيس سياست خارجي اتحاديه اروپا، چين،‌رو سيه و سوئيس ارائه شده است افزود: ما از اين سازمان ها و كشورها خواسته ايم درباره موضوعات گوناگوني چون هسته اي، سياسي و اقتصادي بيايند به صورت عادلانه فكر كنند.


معاون وزير امور خارجه كشورمان شب گذشته با حضور در برنامه تلويزيوني نگاه يك، جزئيات تازه اي از بسته پيشنهادي ايران به 1+5 را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار ما، عليرضا شيخ عطار درباره موضوعات بيان شده در بسته پيشنهادي ايران گفت: بحث مهمي كه در اين بسته آمده اينست كه از طرفي استفاده صلح آميز هسته اي حق مسلم همه كشورها و از طرف ديگر اشاعه تسليحات هسته اي تهديد براي جهان است.

وي با بيان اينكه بسته پيشنهادي ايران تاكنون به دبيركل سازمان ملل، رئيس دوره اي شوراي امنيت، رئيس سياست خارجي اتحاديه اروپا، چين،‌رو سيه و سوئيس ارائه شده است افزود: ما از اين سازمان ها و كشورها خواسته ايم درباره موضوعات گوناگوني چون هسته اي، سياسي و اقتصادي بيايند به صورت عادلانه فكر كنند.

شيخ عطار گفت: بحث مسئوليت دسته جمعي كشورها در زمينه هاي گوناگون اقتصادي، سياسي و هسته اي براي زدودن بي عدالتي و فقر در جهان از محور هاي اين بسته پيشنهادي است.

قائم مقام وزير امور خارجه در پاسخ به اصرار مجري برنامه مبني بر اعلام جزئيات تازه تري از بسته پيشنهادي ايران، افزود: موضوع كنسرسيوم ( تهيه سوخت هسته اي با مشاركت ديگر كشورها ) به صورت دقيق تري در بسته پيشنهادي بيان شده است.

شيخ عطار گفت: هر چند اين موضوع در گذشته نيز مطرح شده است اما در اين بسته محل و نحوه مشاركت را به صورت دقيق تر بيان كرده ايم.

وي افزود: در بسته پيشنهادي ايران به كشورهاي 1+5 ازمكانيزم هايي براي كنترل اشاعه تسليحات هسته اي نيز مطالبي آورده شده است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن