تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813122346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان مديريت بحران كشور فشل استشهرداري در مديريت بحران نبايد نقش دولت را بازي كند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: سازمان مديريت بحران كشور فشل استشهرداري در مديريت بحران نبايد نقش دولت را بازي كند
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران گفت: سازمان مديريت بحران كشور براي مقابله با بحران هيچ برنامه اي ندارد و فشل است.


به گزارش خبرنگار موج، حمزه شكيب در يكصد و دومين جلسه علني شوراي شهر و در زماني كه طرح دو فوريتي پيشنهاد پرداخت اعتبار برنامه هاي دستگاه هاي اجرايي مسئول در ستاد مديريت بحران شهر تهران به دولت در حال بررسي اين مطلب را گفت و افزود: در كشور ، استانداري ها مسئول مديريت بحران استان خود هستند اما در تهران شهردار تهران مسئول ستاد مديريت بحران است . بنابراين دولت بايد اعتبار تمام سازمان هايي كه در اين ستاد حضور را بپردازد.
وي با اشاره به بخشي از اين طرح كه طبق آن شهرداري تهران اجازه داده شد تا در صورت لزوم حداكثر تا سقف 20 ميليارد تومان مديريت بحران اختصاص دهد ، گفت: اين بخش بايد از طرح حذف شود چرا كه ما نبايد نقش دولت را در مديريت بحران بازي كنيم.
به گفته شكيب، پول شهر تهران را نبايد به سازمان هاي دولت مسئول كه در ستاد مديريت بحران تهران عضو هستند اختصاص داد.
وي سابقه ستادها و سازمان هايي كه در رابطه با مديريت بحران در كشور شكل رگفتند را برشمرد و گفت: در دهه 70 كميته طي كاهش بلاياي طبيعي شكل گرفت كه به دليل مشكلاتي در سال 78 جاي خود را به شوراي عالي اي داد كه مسئول آن معادل اول رئيس جمهور بود كه عملا هيچ اقدامي انجام نداد.
وي افزود: بعد از اين شورا ، سازمان مديريت بحران كشور ايجاد شد كه هيچ اتفاقي در اين سازمان رخ نمي دهد.
به گفته رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر؛دولت بايد سالانه اعتبار قابل توجهي را براي مديريت بحران اختصاص دهد اما اين بودجه زماني استفاده مي شود كه حادثه رخ مي دهد.
وي تصريح كرد:اسم اين موضوع را برنامه ريزي نمي گويند كه منتظر حادثه براي خرج كردن اعتبارات باشيم بلكه پول ها را بايد براي پيشگيري خرج كردن اعتبارات باشيم بلكه پول ها را بايد براي پيشگيري گذاشت.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 359]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن