تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815597778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابتكاردولت در تحويل اتوبوس به تهران گروكشي مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: ابتكاردولت در تحويل اتوبوس به تهران گروكشي مي كند
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي رئيس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران گفت:اختلافات بين شهرداري و دولت در موضع اتوبوسراني ها به حدي رسيده كه مردم گمان مي كنند دولت در اين بحث گروكشي مي كند.


به گزارش خبرنگار موج، دكتر معصومه ابتكار در يكصد و دومين جلسه شوراي شهر تهران گفت:در شهرتهران با مشكلاتي مانند كمبود اتوبوس و مسائل مربوط به حمل و نقل عمومي روبه رو هستيم.
وي با اشاره به اينكه وضعيت اتوبوس ها در تهران باعث نگراني شهروندان شده است،افزود: بر اساس مباحث مطرح شده در رسانه ها، وزارت كشور اعلام كرده است كه تهران به ميزان كافي اتوبوس دارد و اين در حالي است كه عنوان شده اتوبوس هاي تهران، دو برابر ظرفيت خود مسافر جابجاي مي كنند.
ابتكار يادآور شد:اگر بخواهيم مشكلاتي مانند آلودگي هوا را حل كنيم، بايد حمل و نقل عمومي توسعه پيدا كند و نيازمند توسعه اتوبوسراني و مترو هستيم.
وي تقاضا كرد:اين موضوع به نوعي به دوستان در دولت منتقل شود كه دولت ها همكاري هاي لازم را براي توسعه حمل و نقل عمومي انجام دهند.
به گفته ابتكار؛وضعيت فعلي سبب ايجاد دغدغه و نگراني ها بين شهروندان شده و اختلافات به حدي رسيده كه گويا دولت در بحث اتوبوس ها گروكشي مي كند.
رئيس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران خواستار جدي گرفتن اين موضوع از سوي دولت شد و گفت: اميدواريم براي توسعه حمل و نقل عمومي، اتوبوس هاي مورد نياز به شهرداري تهران واگذار شود.
چمران، رئيس شوراي شهر تهران نيز با اشاره به سرپرستي مهدي هاشمي فر وزارت كشور، اظهار اميدواري كرد: با حضور مهندس مهدي هاشمي، مشكلات موجود در اين زمينه حل شود.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 380]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن