تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دهكده ملي مهارت در تمام استان‌هاي كشور راه اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: دهكده ملي مهارت در تمام استان‌هاي كشور راه اندازي مي‌شود
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي رئيس سازمان اموزش فني وحرفه اي كشور اعلام كرد : تا كنون در 10استان كشور دهكده ملي مهارت راه اندازي شده و قرار است ظرف چند سال آينده در تمام استان‌ها اين دهكده راه اندازي شود.
به گزارش موج ؛ مرتضي شريف النسبي با اعلام اينكه دهكده‌هاي ملي مهارت در تربيت نيروهاي ماهر و حرفه‌اي نقش انكارناپذيري دارند افزود: ما تمام اين مراكز را به پيشرفته ترين امكانات و تجهيزات حرفه آموزي مجهز كرده‌ايم و هم اكنون در اكثر اين دهكده‌ها رشته‌هاي حرفه‌اي نظير اپتيك، ليزر، مهندسي ژنتيك، تكنولو‍ژي رباتيك، كنترل اتوماسيون، انرژي اي نو، مواد چند رسانه و ... به علاقمندان ارائه مي‌شود.
وي با تأكيد بر گسترش مهارت‌هاي پيشرفته و نگاه اولويت دار سازمان به اين نوع مهارت‌ها گفت: در بحث مهارت‌هاي پيشرفته به سمت بازآموزي نيروهاي شاغل موجود كشور و مهارت آموزي دانشجويان پيش مي‌رويم تا نيروهاي ما با مهارت و حرفه آموزي كاربردي وارد بازار كسب و كار شوند.
شريف‌النسبي با اشاره به ضرورت توسعه مهارت‌هاي نسل دوم و سوم گفت: در جهت كاهش ريسك پذيري مديران بنگاه‌هاي كوچك و زودبازده با موسسه كارآفريني ايده‌هاي هند توافق نامه‌اي امضا كرديم تا 40 مربي برگزيده استان‌ها را در مركز تربيت مربي كرج آموزش داده تا ما از آنها در سطح استان‌ها جهت تربيت مديران واحدهاي توليدي استفاده كنيم.
شريف النسبي كارورزي را مأموريت پيشرفته سازمان فني و حرفه‌اي دانست و تصريح كرد: در زمينه كارورزي ما بيشتر در بخش‌هاي صنعتي، نفت و گاز، ساختمان، بازرگاني و بخش تعاون وارد شديم و در زمينه بهداشت و درمان و هنر سابقه فعاليت نداريم و قرار است با اعلام ظرفيت دستگاه‌ها دوره‌هاي كارورزي را رونق بخشيم.
وي ظرفيت امسال دوره‌هاي كارورزي را 100‌هزار نفر عنوان كرد و خاطرنشان نمود: اين تعداد نيرو در كارگاه‌هاي كارورزي ما امسال حضور خواهند داشت.
وي توسعه آموزش‌هاي مجازي،رونق علمي مديريت و مهارت، تحول در آموزش خوشه‌اي و اجتناب از آموزش تك سويه، توسعه مهارت‌هاي پيشرفته و فعال سازي برخي كارگاه‌ها و واگذاري تعدادي از آنها به بخش خصوصي را از ديگر برنامه هاي سازمان عنوان كرد.
معاون وزير كار همچنين از راه اندازي آموزشگاه‌هاي پيشرفته در سطح استان‌ها خبر داد و اظهار اميدواي كرد؛ كيفيت آموزش در اين آموزشگاه‌ها به مراتب بهتر و بيشتر رونق بگيرد و كاربردي گردد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن