تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه بانك وبيمه‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه بانك وبيمه‌
‌230 هزار متقاضي وام ازدواج‌

مدير صندوق مهر امام رضا(ع) استان تهران گفت: از 230 هزار متقاضي وام ازدواج دراين استان، 180 هزار نفر در شهر تهران سكونت دارند.

وي در دومين نشست مديران استاني و شهرستانهاي تابعه صندوق مهر امام رضا(ع) استان تهران در فرمانداري شميرانات، افزود: به هر يك از زوجين 20 ميليون ريال وام داده مي‌شود كه 10 ميليون ريال آن به صورت نقدي و بقيه در قالب خريد كالا پرداخت خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد: 65 درصد متقاضيان در استان تهران موفق به دريافت وام شده‌اند كه بيشتر آنها در شهر تهران ساكن هستند.

وي وام اشتغال صندوق مهر امام رضا(ع) در سال جاري را چهار هزار ميليارد ريال اعلام و اضافه كرد 130 ميليارد ريال از اين رقم مربوط به استان تهران است كه امكان افزايش آن وجود دارد.

راه‌اندازي كميته بانكداري‌

مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران، طي نامه‌اي خواستار راه‌اندازي كميته‌اي با عنوان با هدف گسترش فعاليت‌هاي برون مرزي در اين بانك شد.

به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات ايران، دكتر پرويزيان هدف از ايجاد اين كميته را در راستاي رسالت اصلي اين بانك در زمينه گسترش فعاليت‌هاي برون‌مرزي و توسعه صادرات غيرنفتي كشور اعلام كرد.

طبق اين گزارش مديرعامل بانك توسعه صادرات، طي حكمي دكتر حسين عيوضلو را به سمت منصوب كرد. دكتر عيوضلو در حال حاضر عضو هيأت مديره بانك توسعه صادرات ايران مي‌باشد.

‌‌43 هزار تماس روزانه بانكي‌

تلفنبانك سپهر بانك صادرات ايران كه به صورت آن‌لاين صورتحساب مشتريان را اعلام مي‌كند به طور متوسط روزانه به 43 هزار تماس تلفني پاسخ مي‌دهد. به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، تا پايان نيمه اول ارديبهشت ماه سال جاري تلفنبانك سپهر بانك صادرات ايران به طور متوسط روزانه جوابگوي 43 هزار تماس تلفني مشتريان از اقصي نقاط كشور بوده است.

گفتني است متقاضيان پس از تماس با تلفنبانك و وارد نمودن شماره كارت يا شماره حساب و اعلام رمز دوم خود مي‌توانند به سهولت از خدمات تلفنبانك آن‌لاين سپهر استفاده كنند.

‌رتبه اول براي بانك سپه‌

بانك سپه با صدور بيش از شش ميليون كارت الكترونيكي تا فروردين ماه سال جاري در بين شبكه بانكي كشور رتبه اول را در صدور كارت الكترونيكي كسب كرد.

به گزارش روابط عمومي بانك سپه: ابراهيم شيخ‌زاده رئيس اداره فناوري اطلاعات و ارتباطات بانك سپه با اعلام مطلب فوق افزود:‌ بانك سپه به عنوان تنها متولي صدور سفركارت، در حال گسترش خدمات فوق به كليه كاركنان دولت بوده و با توجه به ملي بودن طرح در آينده نزديك كارت ياد شده براساس سياست‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در اختيار كليه خانواده‌هاي ايراني قرار خواهد گرفت.

شيخ‌زاده مسئول سفركارت در ادامه گفت: افزايش كارت‌هاي الكترونيكي بانك سپه مربوط به اجراي موفقيت‌آميز طرح سفركارت مي‌باشد.

دهكده ملي مهارت در تمام استانها راه‌اندازي مي‌شود

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور گفت: تاكنون در 10 استان كشور دهكده ملي مهارت راه‌اندازي شده و قرار است در چند سال آينده در تمام استانها اين دهكده راه‌اندازي شود.

با اعلام اينكه دهكده‌هاي ملي مهارت در تربيت نيروهاي ماهر و حرفه‌اي نقش انكارناپذيري دارند، افزود: ما تمام اين مراكز را به پيشرفته‌ترين امكانات و تجهيزات حرفه‌آموزي مجهز كرده‌ايم و هم‌اكنون در اكثر اين دهكده‌ها رشته‌هاي حرفه‌اي نظير اپتيك، ليزر، مهندسي ژنتيك، تكنولوژي رباتيك، كنترل اتوماسيون، انرژي‌هاي نو، مواد چند رسانه و... به علاقه‌مندان ارائه مي‌شود.‌

وي با تأكيد بر لزوم گسترش مهارت‌هاي پيشرفته و نگاه اولويت‌دار اين سازمان به اين نوع مهارت‌ها گفت: در بحث مهارت‌هاي پيشرفته به سمت بازآموزي نيروهاي شاغل موجود كشور و مهارت‌آموزي دانشجويان پيش مي‌رويم تا نيروهاي ما با مهارت و حرفه‌آموزي كاربردي وارد بازار كسب و كار شوند.




 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن