تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804916573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه بانك و بيمه‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه بانك و بيمه‌
افزايش تعداد كارت‌هاي بانكي بانك مسكن‌

روابط‌عمومي بانك مسكن خبر داد: با افتتاح و صدور بيش از 56 هزار فقره مسكن كارت در مهرماه سالجاري تعداد كارت‌هاي بانكي بانك مسكن به يك ميليون و 528 هزار فقره افزايش يافت.‌

براساس اين گزارش، شعب بانك مسكن در تهران و كرج توانستند طي مهرماه سالجاري 16 هزار و 427 فقره مسكن كارت براي متقاضيان صادر كنند.

همچنين در ميان شعب بانك مسكن در ساير استان‌هاي كشور نيز، شعب استان فارس با 5 هزار و 526 فقره، كرمان با 5 هزار و 196 فقره و اصفهان با 3 هزار و 730 فقره از بيشترين ميزان صدور مسكن كارت برخوردار بودند.

در مهرماه سالجاري تعداد خودپردازهاي بانك مسكن نيز به 523 دستگاه و انواع‌ ‌POS‌هاي اين بانك نيز به 11 هزار و 310 دستگاه افزايش پيدا كرد.

دارندگان مسكن كارت علاوه بر بهره‌مندي از خدمات متداول بانكي مي‌توانند از امكاناتي همچون انتقال وجه بين حساب‌هاي خود، خريد از فروشگاه‌ها و مراكز خريد مجهز به پايانه فروش و شركت در قرعه‌كشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانك مسكن برخوردار شوند.

ثبت موسسات حسابرسي يك نفره‌

رئيس شورايعالي جامعه حسابداران رسمي كشور از بلامانع بودن ثبت موسسات حسابرسي يك نفره در قالب موسسه غيرتجاري خبر داد.

مهدي كرباسيان در گفت‌و‌گو با فارس، با بيان اين مطلب افزود: طي جلسات برگزار شده با مديريت سازمان ثبت اسناد و املاك، ثبت موسسات حسابرسي يك نفره در قالب موسسه غيرتجاري در راستاي حمايت از شاغلان انفرادي اعلام شد.

وي افزود: اين مصوبه از 16 مهرماه سال جاري به جامعه حسابداران ابلاغ و مقرر شد كه ثبت موسسات حسابرسي يك نفره در قالب موسسه غيرتجاري بلامانع باشد.

به گفته كرباسيان اين امر گامي بلند در راستاي حمايت از حسابرسان شاغل انفرادي و انضباط مالي بر شاغلان انفرادي است.

ارايه حساب سپرده اندوخته حج‌

حساب سپرده اندوخته حج بانك پاسارگاد ياري گر هم ميهنان گرامي براي تأمين هزينه‌ي زيارتي حج خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومي بانك پاسارگاد، خسرو رفيعي، مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي بانك پاسارگاد ضمن اعلام اين خبر گفت: بانك پاسارگاد با ارايه حساب اندوخته حج، به هم ميهنان براي تأمين هزينه‌هاي سفر زيارتي حج ياري مي‌رساند.

وي در مورد خصوصيات اين حساب ادامه داد: حداقل مبلغ اوليه براي افتتاح اين حساب 2 ميليون ريال است. حداقل مدت سپرده 5 سال و امكان افتتاح براي مدت بيش از آن تا 15 سال نيز فراهم است.

رفيعي افزود: اقساط ماهيانه‌ي اين حساب حداقل 200 هزار ريال است كه واريز آن به صورت پرداخت نقدي و يا انتقال از ساير حساب‌هاي مشتري امكان‌پذير است. البته صاحب حساب قادر است غير از اقساط تعيين شده، وجه مازاد نيز به اين حساب واريز كند.

پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه‌

بانك صادرات ايران طي 6 ماهه اول سالجاري به منظور اشاعه سنت پسنديده قرض‌الحسنه در جامعه و در راستاي سياستهاي مهرورزي دولت محترم، بالغ بر 2615 ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه به متقاضيان واجد شرايط پرداخت كرد.

به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، از مجموع تسهيلات پرداختي قرض‌الحسنه اين بانك مبلغ 1404 ميليارد ريال وام ازدواج و جهيزيه، 17 ميليارد ريال تسهيلات درمان و وديعه مسكن، 134 ميلياد ريال وام مسكن روستايي و به ساير سرفصلها شامل؛ مددجويان كميته امداد، زلزله‌زدگان و... نيز 1060 ميليارد ريال اختصاص يافته است.‌

پرداخت خسارت توسط بيمه آسيا

بيمه آسيا خسارت 21 ميليارد ريالي آتش‌سوزي شركت كيمياگران امروز، واقع در جاده شازند اراك را پرداخت كرد.

اسماعيل مهماني، عضو هيأت مديره بيمه آسيا، ضمن اعلام اين خبر گفت: آتش‌سوزي و انفجار در كارخانه شركت كيمياگستران سپهر در مجاورت كارخانه كيمياگران امروز و پرتاب مخازن آن به محوطه و تأسيسات كارخانه كيمياگران امروز سبب وقوع حريق گسترده و شديدي در اين كارخانه شد كه بر اثر آن خسارت فراواني به ساختمان اداري، ماشين آلات، برج(‌ (‌MPG، مواد اوليه و ساختمان پست برق كارخانه كيمياگران امروز وارد آمد.

عضو هيئت مديره بيمه آسيا افزود: پس از وقوع حريق، با اعزام گروهي از كارشناسان بيمه‌اي بيمه آسيا، كارشناسان رسمي دادگستري و تكميل بررسي‌هاي تخصصي مجموع خسارت‌هاي تحت پوشش بيمه ‌آسيا 21 ميليارد ريال برآورد شد كه مرحله اول خسارت طي يك چك به مبلغ 7 ميليارد ريال به نماينده بيمه‌گذار تحويل و الباقي خسارت متعاقباً در سريع‌ترين زمان ممكن و طي مراحل اداري مربوطه پرداخت خواهد شد.

زيان تعويق در اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده‌

يك كارشناس مسائل اقتصادي گفت: انعطاف در اجراي ماليات بر ارزش افزوده به نفع دولت و اقتصاد كشور نيست.

امير مظلومي در گفت‌و‌گو با فارس درباره تعويق يك ساله ماليات بر ارزش افزوده اظهار داشت: باتوجه به گذشت بيش از 10 سال از طرح اوليه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده، هنوز نتوانسته‌ايم راه مناسبي براي حل مشكلات ناشي از اجراي آن پيدا كنيم و اين تعويق نمي‌تواند به پيشبرد آن كمك كند، زيرا در هر زماني بخواهيم اين طرح را اجرا كنيم، اختلاف نظر درباره آن وجود دارد.

وي افزود: بيشتر اقتصاددانان معتقدند نرخ 3 درصد نسبت به بسياري از كشورها كمتر است و قابليت كاهش و افزايش نرخ ماليات بر ارزش افزوده مي‌تواند از تورم جلوگيري كند.

مظلومي تأكيد كرد: اين طرح به نظر بعضي كارشناسان و صاحبنظران بايد به صورت آزمايشي و با كاهش نرخ آن انجام شود.

تقدير وزير صنايع و معادن از بانك ملي‌

وزير صنايع و معادن طي نامه‌اي از اقدام بانك ملي در ايجاد طرح تبادل چك‌هاي آنلاين ميان اين بانك و بانك صنعت و معدن تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، در اين طرح (خدمت)، كه سه هزار و 200 شعبه سيبايي بانك ملي و 41 شعبه بانك صنعت و معدن مشاركت دارند، امكان تبادل چك‌هاي آنلاين مشتريان هر دو بانك وجود دارد.

سقف مبلغ چك‌هاي موردتبادل در حال حاضر 50 ميليون ريال است كه قرار است در آينده نزديك، اين مبلغ افزايش يابد.

همچنين در ‌آينده نزديك، مشتريان هر دو بانك خواهند توانست در شعب بانك خود، به شعبه بانك ديگر پول واريز كنند.

گفتني است، بانك‌هاي توسعه صادرات و كار‌آفرين نيز براي پيوستن به اين طرح، اعلام آمادگي كرده‌اند.

اجراي طرح اعتبار سنجي مشتريان توسط بانكها

قائم‌مقام بانك مركزي از اجراي طرح اعتبار سنجي مشتريان توسط هر يك از بانكها خبر داد و گفت: نهادهايي خارج از بانكها نيز به عنوان شركتهايي مرتبط با فعاليتهاي بانكي مي‌توانند در اين كار بانكها را كمك كنند.

حسين قضاوي در گفتگو با مهر از برقراري طرح اعتبارسنجي مشتريان در سيستم داخلي هر يك از بانكها به صورت جداگانه خبر داد و گفت: بانكها هم اكنون به صورت منفرد طرح اعتبار سنجي مشتريان را براساس ضوابط و مقررات داخلي خود برقرار كرده‌اند.

قائم‌مقام بانك مركزي با بيان اينكه بانكها براساس مديريت داخلي ريسكي كه براي خود برقرار كردند، هر كدام براساس سلايق و ضوابط داخلي اين موضوع را پيگيري مي‌كنند، افزود: برخي از بانكها شاخصهايي را درنظر گرفته‌اند كه براساس اين شاخصها، تلاش دارند كه بتوانند، مشتريان خود را اعتبارسنجي كنند.‌

اعطاي تسهيلات بانكي توليدي‌

تا پايان مهرماه 1387، بانك صادرات ايران 35 هزار و 700 ميليارد ريال تسهيلات در قالب بنگاههاي كوچك اقتصادي و طرحهاي زودبازده و كارآفرين به متقاضيان پرداخت نمود كه اين تسهيلات 261 هزار فرصت شغلي جديد در اقصي نقاط كشور ايجاد كرده است.

به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك در راستاي اجراي اهداف برنامه توسعه اقتصادي كشور در زمينه اشغالزايي و طرح گسترش بنگاههاي كوچك زودبازده و كارآفرين همسو با سياستهاي مهرورزي و عدالت گستري دولت محترم تا پايان مهرماه امسال بالغ بر 35700 ميليارد ريال تسهيلات به بنگاههاي اقتصادي كوچك و زودبازده در اقصي نقاط كشور پرداخت كرده است.

گفتني است اين تسهيلات براي 261 هزار نفر فرصت شغلي جديد ايجاد كرده است.




 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن