تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815630484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه بانك و بيمه‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه بانك و بيمه‌
افتتاح حساب ارزي‌

حساب سپرده سرمايه‌گذاري كوتاه مدت ارزي بانك ملي به عنوان يك خدمت جديد در سيستم بانكي كشور، آماده ارائه به متقاضيان است.

به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، اين سپرده در قالب دو ارز يورو و دلار با نرخ سود متعلقه براي نيمه اول امسال به ترتيب حساب‌هاي يورويي با نرخ 1625/2 درصد و حساب‌هاي دلاري با نرخ 8876/1 درصد افتتاح مي‌شود.

دارندگان اين نوع حساب مي‌توانند به تناوب و در صورت نياز از مانده حساب خود، وجهي را برداشت يا به آن واريز كنند.

سود اين سپرده به صورت روزشمار محاسبه و در پايان هر ماه به همان حساب واريز مي‌شود.حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب و همچنين مانده قابل قبول به منظور تخصيص سود، يك هزار يورو يا يك‌هزار دلار مي‌باشد.

گفتني است، افتتاح حساب سپرده سرمايه‌گذاري كوتاه مدت ارزي براي اتباع خارجي با ارائه گذرنامه و رواديد امكان‌پذير است.

راه‌اندازي نظام پيشنهاد در سايت بانك صادرات‌

بخش نظام پيشنهادات در سايت اينترنتي بانك صادرات به آدرس‌‌ ‌WWW. BSI.IR راه‌اندازي شد.

به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران اين سايت آمادگي كامل جهت دريافت پيشنهادات در دو بخش كاربران همكار و كاربران غيرهمكار به منظور استفاده مشتريان بانك صادرات را دارد.

شايان ذكر است كليه پيشنهاددهندگان مي‌توانند وارد سايت بانك صادرات شده و پس از فعال نمودن بخش نظام پيشنهادات، به عضويت سيستم نظام پيشنهادات درآمده و سپس پيشنهادات خود را ارسال و از همين طريق پاسخ پيشنهاد را با استفاده از كد پيگيري، دريافت كنند.

افتتاح ساختمان جديد پژوهشكده بيمه‌

در سالروز ميلاد خجسته بانوي دو عالم صديقه طاهره(س) ساختمان جديد پژوهشكده بيمه وابسته به بيمه مركزي ايران با حضور رئيس كل بيمه مركزي ايران، رئيس و اعضاي هيئت امناي اين پژوهشكده و تعدادي از مديران و كاركنان بيمه مركزي و پژوهشكده بيمه افتتاح شد.

دكتر جواد فرشباف ماهريان رئيس كل بيمه مركزي ايران و رئيس هيأت امناي پژوهشكده بيمه ضمن تبريك ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گراميداشت مقام مادر و روز زن، با اشاره به نقش بيمه در اقتصاد كشور گفت: بيمه در مقايسه با پارامترهاي اقتصادي ديگر نقش ضعيفي در اقتصاد كشور دارد و جايگاه آن ارزشمند نيست.دكتر فرشباف ماهريان افزود: بيمه مركزي ايران داراي يك ساختمان نسبتاً تخصصي است و بايد جايگاه خود را در اقتصاد كشور پيدا كند. وي افزود: براي اين امر بايد بيمه مركزي را از ساختار متمركز و هدايت‌گر فيزيكي به يك ساختار غيرمتمركز، هدايت‌گر و نظام‌مند ارتقا دهيم تا بتواند در اقتصاد و زندگي مردم نقش گسترده‌اي ايفاد كند و شركت‌هاي بيمه نيز پوشش‌هاي گسترده‌اي داشته باشند و سهم و پرتفوي بيمه در كشور حداقل از وضعيت يك درصد توليد ناخالص داخلي به درصدهاي بيشتري برسد.‌

افتتاح هفت شعبه بانك سرمايه‌

با راه‌اندازي هفت شعبه جديد در تهران،‌ مازندران، گيلان و جزيره كيش تعداد شعب بانك سرمايه به پنجاه و دو شعبه رسيد.

به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، شعب نور وليعصر، چهارراه رشيد و سينما آزادي در تهران، تنكابن و آمل در استان مازندران، رشت در استان گيلان و جزيره كيش، هفت شعبه جديد بانك هستند كه در مراسم ويژه‌اي با حضور كسبه، معتمدين محلي و مديران ارشد بانك به شبكه شعب بانك سرمايه پيوستند. ارائه خدمات هرچه بيشتر بانكي به اقشار مختلف جامعه و تسهيل در ارائه خدمات به مشتريان از اهداف اصلي بانك سرمايه بوده و در اين راستا سرويس اينترنت بانك سرمايه راه‌اندازي شده و بر روي وب‌سايت بانك به آدرس‌ ‌www. sbank. ir قرار گرفته و مشتريان مي‌توانند پس از مراجعه به شعب و دريافت رمز عبور اينترنت بانك، از مزاياي اين سرويس (اعلام موجودي حساب، انتقال وجه بين حسابهاي مشتري، انتقال وجه از حساب خود به حساب سايرين و........) استفاده كنند.

افتتاح شعبه جديد پرداخت خسارت بيمه البرز در شيراز

شعبه جديد پرداخت خسارت بيمه البرز با حضور مديرعامل، اعضاي هيأت مديره و جمعي از مديران اين شركت در شيراز افتتاح شد.

محمدابراهيم امين رئيس هيأت مديره و مديرعامل اين شركت در حاشيه افتتاح اين شعبه، گفت: بيمه البرز در 4 سال گذشته همواره رتبه اول مشتري‌مداري را در بين بانك‌ها و بيمه‌هاي كشور به دست آورده و تداوم اين روند اين جايگاه مستلزم ارائه خدمات با كيفيت بهتر و سريعتر به مردم است و اميدواريم با افتتاح اين شعبه مردم شيراز و استان فارس در سريعترين زمان ممكن خسارات خود را دريافت كنند.




 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن