تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815603923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه‌اي : دهكده ملي مهارت در تمام استان‌هاي كشور راه اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس سازمان آموزش فني و حرفه‌اي : دهكده ملي مهارت در تمام استان‌هاي كشور راه اندازي مي‌شود
اقتصاد
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور گفت: تا كنون در ‪ ۱۰‬استان كشور دهكده ملي مهارت راه اندازي شده و قرار است در چند سال آينده در تمام استان‌ها اين دهكده راه اندازي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مرتضي شريف النسبي روز سه شنبه با اعلام اينكه دهكده‌هاي ملي مهارت در تربيت نيروهاي ماهر و حرفه‌اي نقش انكارناپذيري دارند، افزود: ما تمام اين مراكز را به پيشرفته‌ترين امكانات و تجهيزات حرفه آموزي مجهز كرده‌ايم و هم اكنون در اكثر اين دهكده‌ها رشته‌هاي حرفه اي نظير اپتيك، ليزر، مهندسي ژنتيك، تكنولوژي رباتيك، كنترل اتوماسيون، انرژي‌هاي نو، مواد چند رسانه و ... به علاقه مندان ارائه مي‌شود.

وي با تاكيد بر لزوم گسترش مهارت‌هاي پيشرفته و نگاه اولويت دار اين سازمان به اين نوع مهارت‌ها گفت: در بحث مهارت‌هاي پيشرفته به سمت بازآموزي نيروهاي شاغل موجود كشور و مهارت آموزي دانشجويان پيش مي‌رويم تا نيروهاي ما با مهارت و حرفه آموزي كاربردي وارد بازار كسب و كار شوند.

شريف النسبي با اشاره به ضرورت توسعه مهارت‌هاي نسل دوم و سوم گفت: در جهت كاهش خطر پذيري مديران بنگاه‌هاي كوچك و زودبازده با موسسه كارآفريني ايده‌هاي هند توافق نامه‌اي امضا كرديم تا ‪ ۴۰‬مربي برگزيده استان‌ها را در مركز تربيت مربي كرج آموزش داده و از آنها در سطح استان‌ها جهت تربيت مديران واحدهاي توليدي استفاده كنيم.

شريف النسبي كارورزي را ماموريت پيشرفته سازمان فني و حرفه‌اي دانست و تصريح كرد: در زمينه كارورزي ما بيشتر در بخش‌هاي صنعتي، نفت و گاز، ساختمان، بازرگاني و بخش تعاون وارد شديم و در زمينه بهداشت و درمان و هنر سابقه فعاليت نداريم و قرار است با اعلام ظرفيت دستگاه‌ها دوره‌هاي كارورزي را رونق بخشيم.

وي ظرفيت امسال دوره‌هاي كارورزي را ‪ ۱۰۰‬هزار نفر عنوان كرد و خاطرنشان نمود: اين تعداد نيرو در كارگاه‌هاي كارورزي ما امسال حضور خواهند داشت.

وي توسعه آموزش‌هاي مجازي،رونق علمي مديريت و مهارت، تحول در آموزش خوشه اي و اجتناب از آموزش تك سويه، توسعه مهارت‌هاي پيشرفته و فعال‌سازي برخي كارگاه‌ها و واگذاري تعدادي از آنها به بخش خصوصي را از ديگر برنامه‌هاي سازمان عنوان كرد.

معاون وزير كار همچنين از راه اندازي آموزشگاه‌هاي پيشرفته در سطح استان ها خبر داد و اظهار اميدواي كرد؟ كيفيت آموزش در اين آموزشگاه‌ها به مراتب بهتر و بيشتر رونق بگيرد و كاربردي شود.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن