تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طعنه واشينگتن پست به بوش: بوش قاتل زنبور عسل است ولي از كشتن ملكه ناتوان است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: طعنه واشينگتن پست به بوش: بوش قاتل زنبور عسل است ولي از كشتن ملكه ناتوان است
روزنامه "واشينگتن پست" در مقاله اي، برنامه به اصطلاح "مبارزه با تروريسم" رئيس جمهور آمريكا را به سخره گرفت و جرج بوش را به طعنه "قاتل زنبور عسل" خواند.
به گزارش شبكه خبر، اين روزنامه آمريكايي در مقاله اي طعنه آميز با عنوان "بوش، قاتل زنبور عسل !"، نظريه "كندوي عسل بوش" را به استهزا گرفت و آن را احمقانه و غيرمعقول خواند.

"واشينگتن پست"، با اشاره به بي نتيجه بودن برنامه هاي سران كاخ سفيد براي بازداشت كردن سركرده و نيروهاي سازمان تروريستي القاعده، كه با عنوان برنامه "مبارزه با تروريسم" و با هياهو و جنگ افروزي فراوان انجام شده است و ادامه دارد، به طعنه نوشت: ظاهرا اسامه بن لادن، ملكه زنبور عسل است كه همچنان آزاد است و اين برنامه را بي نتيجه گذاشته است ولي بوش با فرع ها كه زنبورهاي جزء هستند مبارزه مي كند و از كشتن اصل كه ملكه است ، ناتوان است.

اين تعبير واشينگتن پست، به صحبت هاي اخير جرج بوش در جريان سفر دوره اي بي حاصلش به خاورميانه و در مصاحبه با شبكه تلويزيوني "NBC" اشاره دارد.

رئيس جمهوري آمريكا در اين مصاحبه گفته بود: مسئله "مبارزه با تروريسم"، مانند فرضيه "كندوي زنبور عسل" است؛ مانند زنبور عسلي كه اگر كسي هم به آن آزار نرساند، از كندو خارج مي شود. تروريست ها هم بدون اين كه كسي به آنها كاري داشته باشد، اقدام به عمليات تروريستي مي كنند.

اين پايگاه خبري افزود: منتقدان رئيس جمهوري آمريكا براي طعنه زدن به سياست هاي بوش، از استعاره "كندوي عسل" بارها استفاده كرده اند. از جمله اينكه يك كارشناس تروريسم، "القاعده" را به كندوي عسلي كه لگد خورده است، تشبيه كرد و اظهار داشت: اگر به كندوي عسل لگد بزنيم، زنبورها پراكنده مي شوند و ملكه هاي جديد پيدا مي كنند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن