تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه حل های انبار کردن وسایل بچه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
راه حل های انبار کردن وسایل بچه‌ها
راه حل های انبار کردن وسایل بچه‌ها در اینجا راه حلهای عالی برای انبار کردن لباسها و اسباب بازی ها و بهم ریختگی‌های بچه‌ها آورده شده است.1.نشیمن گاهی در زیر پنجره:یک نیمکت دائمی مستقل در زیر پنجره در نظر گرفته شده که از ساختمان اصلی آن هم استفاده شده است. در پایین آن دو قفسه و کشوهای باریک قرار گرفته که فضایی برای قرار دادن کتابها و اسباب بازی‌ها و مداد شمعی‌ها و حتی گنج‌های پنهان می‌باشد.

2.استفاده از گوشه‌های اتاق:از هر اینچ از فضاهای در دسترس اتاقتان استفاده کنید، حتی از گوشه‌های اتاق که به ظاهر بی استفاده می‌باشند. گرچه طبقات این قفسه به علت عمق کم دیوار باریک است اما برای قرارگیری اسباب بازی‌ها مناسب می‌باشد، تخته میزتحریر کمی به بیرون آمده است تا قابلیت استفاده داشته باشد.

3. پایین پنجره:پایین پنجره یکی از نقاط عالی برای ایجاد فضایی برای خواندن و بافتن رویاها است. یک تشک روکش شده ضخیم و تعداد زیادی بالش آن را فضایی دلنشین برای کودک و بزرگسال می‌کند.

4.کتابخانه ای در گوشه دیوار:این کتابخانه که در گوشه دیوار در یک اتاق دخترانه قرار گرفته است، فضای بسیار عالی برای قرار گرفتن کتابها و اسباب بازیها می‌باشد و سبدهای قرار گرفته شده در قفسه‌ها برای قرار دادن وسایل، این کتابخانه را تکمیل می‌کند. قرنیز دور اتاق در جلوی کتابخانه هم آمده است، که آن را در جای خود ثابت می‌کند.

5.میز تحریر:میز تحریرهای توکار شاید گرانقیمت تمام شوند اما به علت مصارف زیاد آن و طبقات و کشوهای متعدد آن، ارزش ساخت را دارند. تمام طبقات به دیوار نصب شده اند و برای قرار دادن اسباب بازیها و قاب عکسها مناسب هستند.

6.انبارک هایی با قابلیت حرکت:انبار کردن موقتی به وسیله یک سبد توری، یک راه حل رنگی در یک اتاق کودک است، برای ایجاد دکوراسیونی رنگارنگ می‌توانید از این انبارک‌های رنگی استفاده کنید.منبع: سایت سیمرغ/خ
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 472]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن