تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيشنهاد واگذاري امتياز واردات در مقابل صادرات به دولت رفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پيشنهاد واگذاري امتياز واردات در مقابل صادرات به دولت رفت
به منظور تسهيلات بيشتر به صادر كنندگان، پيشنهاد واگذاري امتياز واردات در مقابل صادرات از سوي وزارت بازرگاني به هيئت دولت ارسال شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، علي هوشمندي منش معاون كل سازمان توسعه تجارت ايران با اعلام اين خبر، گفت: بنابراين پيشنهاد، امتياز واردات در مقابل صادرات كه نوعي مشوق براي صادر كنندگان محسوب مي گردد، قابل واگذاري به غير خواهد بود.

وي افزود: با تصويب و اجراي اين طرح، معاملات غير رسمي در اين زمينه از بين خواهد رفت و عمليات تجاري به نام ذي نفع واقعي قابل انجام خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه تجارت ايران، هوشمندي منش به ديگر امتياز اجرايي شدن اين طرح پرداخت و گفت: چون بازرگانان پرداختي بابت خريد امتياز واردات، پرداخت نمي كنند هزينه هاي اين بخش كاهش مي يابد.

وي با اشاره به اصلاح ماده 11 از آئين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات، اظهار داشت: با اصلاح اين ماده از آئين نامه، بازرگانان نسبت به تغيير شرايط ورود كالا، ايمن خواهند بود.

معاون كل سازمان توسعه تجارت ايران ادامه داد: چنانچه پس از انعقاد قرارداد سفارش خريد و دستور حمل كالا، محدوديتهايي در ورود كالا ايجاد شود و يا سود بازرگاني كالاهاي موضوع قرارداد خلاف منابع بازرگان افزايش يابد، حقوق مكتسب آنان رعايت و از اين بابت متضرر نمي گردند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن