تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820345740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رهبران كنفرانس حريت در مورد كشمير با مقام‌هاي پاكستان مذاكره مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رهبران كنفرانس حريت در مورد كشمير با مقام‌هاي پاكستان مذاكره مي‌كنند
كليات
سرينگر- رهبران كنفرانس حريت قرار است كه ماه آينده ميلادي از پاكستان به منظور انجام مذاكره با مقام‌هاي اين كشور در مورد برقراري صلح و آرامش در كشمير ديدن كنند.

به گزارش ايرنا از سرينگر، ميرواعظ عمر فاروق، رئيس جناح ميانه روي كنفرانس حريت، روز دوشنبه طي سخناني در سميناري در سرينگر، مركز ايالت جامو و كشمير در شمال هند، اعلام كرد كه وزارت خارجه پاكستان از سازمان وي براي انجام مذاكره در ماه آينده ميلادي دعوت كرده است .

وي گفت: دعوتنامه روز يكشنبه دريافت شده و يك هيات از كنفرانس حريت در دومين يا سومين هفته ماه آتي از پاكستان براي انجام مذاكره در مورد كشمير ديدن خواهد كرد.

ميرواعظ افزود: ما خواهان انجام مذاكره چه با هند و چه با پاكستان هستيم . منافع مردم جامو و كشمير بيش از هر چيز ديگري براي ما اهميت دارد وي گفت كه مذاكره‌ها نبايستي تنها براي انجام گفت وگو صورت گيرد بلكه بايستي به صورت جدي و حل موضوع كشمير هدف آنها باشد.

عبدالغني بات، رئيس پيشين كنفرانس حريت، در سخناني در اين سمينار، از همه جدايي طلبان و سياستمداران خواست كه راهبرد مشتركي را براي حل موضوع كشمير تدارك ببينند.

وي گفت: اگر سياستمداران در حل موضوع كشمير جدي هستند بگذاريد كه ما با يكديگر در تدارك يك راهبرد مشترك براي اين منظور همكاري كنيم .

بر اساس اين گزارش اين سمنيار به عنوان بخشي از هفته شهدا كه از سوي كنفرانس حريت ترتيب يافته، برگزار شد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 355]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن