تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش از جامعه فاطمي تا جامعه مهدوي در بندرانزلي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش از جامعه فاطمي تا جامعه مهدوي در بندرانزلي برگزار شد
داخلي. اجتماعي. ديني. همايش.

همايش از جامعه فاطمي تا جامعه مهدوي روز دوشنبه با حضور نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري، مسوولان، دانشجويان حوزه علميه و جمع كثيري از مردم در مجتمع فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بندرانزلي برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين همايش نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه شهر وين اتريش ضمن اشاره به شخصيت والاي بانوي دو عالم فاطمه زهرا(س) گفت: اين بانوي گرانقدر حلقه وصل ميان نبوت و امامت است.

حجت‌الاسلام والمسلمين "رضا رمضاني" اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در تمام ابعاد عبادي، سياسي، ديني و اقتصادي يك مصداق كامل و بي‌نظير است. وي اضافه كرد: فاطمه(س) به خاطر داشتن فضايل اخلاقي بي‌نظير الگويي واقعي نه تنهابراي دختران و زنان جامعه بلكه براي تمامي انسان‌هاست.

دكتر رمضاني تصريح كرد: فاطمه يك زن مسلمان واقعي و يك سياستمدار ديني به معناي كامل بود كه امروز پس از گذشت قرن‌ها به دليل داشتن افكار و انديشه‌هاي والاي انساني با تاثيري ناگفتني همچنان در اذهان زنان و مردان مسلمان باقي مانده و خواهد ماند.

وي متذكر شد: نگاهي اجمالي به زندگي اين بانوي گرانقدر نشان از آن دارد كه دينداران واقعي سياستمداران واقعي اين عالمند.

دكتر رمضاني يكي از مشكلات امروز جامعه را فقدان تبيين صحيح و لازم در حوزه فرهنگ سياست ديني اعلام كرد.

وي خاطرنشان كرد: براي حل اين مشكل بايد جوانان را با آموزه‌هاي اصيل ديني آشنا كرد تا آنان به عنوان آينده‌سازان اين مرز و بوم با معناي واقعي سياست آشنا شوند.

دكتر رمضاني گفت: اگر زنان از عرصه اجتماع بيرون آيند تربيت انساني انسان‌ها زير سوال خواهد رفت.

وي از طلاب ديني خواست تا در بحث الگوپذيري از ائمه اطهار مسايلي را مطرح نمايند كه قابل دسترسي و فهم براي عموم مردم باشد.

امام جمعه بندرانزلي نيز در اين همايش گفت: صبر قرآني و مسووليت الهي كه حضرت فاطمه (س) به انجام رسانيدند موجب بقاي اسلام در طول تاريخ شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين "سيدمحمد ميرتبار" اظهار داشت: امروز مسلمانان تمام عزت و شرافت ديني و انساني خود را مديون وجود عالمانه و آسماني حضرت زهراي اطهر (س) هستند.

در اين همايش كه با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و هيات محبان الحسن (ع) به مناسبت گراميداشت دهه فاطميه برگزار شد، بيش از ‪ ۴۰۰‬نفر از اقشار مختلف مردم شركت داشتند. ك/‪۲‬
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن