تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منابع لبناني : موضوع سلاح لبناني‌ها در نشست دوحه مطرح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: منابع لبناني : موضوع سلاح لبناني‌ها در نشست دوحه مطرح مي‌شود
بيروت - منابع خبري لبنان اعلام كردند، موضوع استفاده از سلاح در داخل لبنان نيز در كنار ساير موضوعها در گفت و گو ميان لبناني‌ها كه در دوحه انجام مي‌شود، مطرح خواهد شد.

به گزارش ايرنا از بيروت ، روزنامه "النهار" روز شنبه نوشت ، حمد بن خليفه آل ثاني ديشب پس از حضور سران گروههاي لبناني در دوحه ، با آنان ديدار و چگونگي تشكيل دولت آينده ، قانون انتخابات و استفاده از سلاح در داخل كشور را به عنوان محورهاي گفت و گوها مطرح كرد.

النهار افزود، برخي طرفداران گروه حاكم لبنان تمايل دارند موضوع سلاح گروههاي مسلح لبناني نيز در گفت و گو ميان لبناني‌ها كه در دوحه انجام مي‌شود، مطرح شود.

به نوشته النهار، حزب نيروهاي لبناني به رياست سمير جعجع و حزب كتايب به رياست امين جميل بر اهميت رابطه حكومت با تشكيلات مسلح تكيه خواهند كرد.

سران گروههاي سياسي مختلف لبنان، ديروز به دعوت قطر به دوحه رفتند تا گفت و گوي ملي خود را با نظارت مقامهاي قطري انجام دهند.

طرفهاي لبناني درباره انتخاب ميشل سليمان فرمانده ارتش لبنان به رياست جمهوري به عنوان نامزد توافقي دو گروه حاكم و مخالفان دولت توافق دارند و قرار است در نشست دوحه درباره چگونگي تشكيل دولت آينده و قانون انتخابات جديد گفت و گو كنند.

اين گفت و گو با تلاش كميته عربي كمك به حل بحران لبنان كه به رياست حمد بن جاسم نخست وزير قطر و با حضور عمرو موسي دبير كل اتحاديه عرب و شماري از وزيران خارجه كشورهاي عربي به لبنان سفر كردند، ترتيب داده شد و امروز آغاز مي‌شود.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن