تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820054439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام بن لادن به سران كشورهاي غربي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيام بن لادن به سران كشورهاي غربي
تهران - اسامه بن لادن رهبر القاعده در پيامي راديوئي به مناسبت شصتمين سال اشغال فلسطين ، خطاب به سران كشورهاي غربي اعلام كرد: مسلمانان جهان از ذره‌اي از خاك فلسطين نخواهند گذشت .

به گزارش خبرگزاري فرانسه از دبي ، بن لادن در اين پيام راديوئي كه انگيزه هاي مناقشه نام داشت و روز جمعه در شبكه اينترنت مخابره شد، افزود::
حضور سران كشورهاي غربي در مراسم جشن يهوديان به منزله آن است كه غرب از اشغال زشت و نفرت انگيز كشور ما (فلسطين ) حمايت مي‌كند و در جبهه اسرائيل عليه ما قرار دارد.

در ادامه اين پيام آمده است : تا زماني كه حتي يك مسلمان معتقد بر روي كره زمين وجود داشته باشد، ما به كمك خداوند به جنگ با اسرائيلي‌ها و متحدان آنها ادامه خواهيم داد و از ذره‌اي از خاك فلسطين نخواهيم گذشت .

وي جهاد را يك وظيفه اسلامي خواند.

بن لادن در اين پيام ‪ ۱۵‬دقيقه‌اي به قتل عام غزه توسط اسرائيلي ها نيز اشاره كرده است .

رهبر القاعده در پيام خود همچنين به همسوئي رسانه‌هاي غربي با صهيونيستها اشاره و تاكيد كرد: رسانه‌هاي غربي ظرف سالها تلاش كرده اند از اسرائيليها چهره يك قرباني را ترسيم كنند و در عوض فلسطينيان را كه از خانه و كاشانه خود آواره شده‌اند ، تروريست نشان دهند.

بن لادن در ادامه پيام خود آورده است : بديهي است كه فلسطين سرزمين ماست و اسرائيلي‌ها مهاجمان و اشغالگراني هستند كه بايد با آنها مبارزه كرد.

بن لادن به اين نكته اشاره كرده كه دهها سال تلاش براي تاسيس يك دولت فلسطيني به شكست انجاميده است .

هنوز صحت نوار صداي بن لادن دراين پيام راديوئي تائيد نشده است .

پيام رهبر القاعده همزمان با ترك بوش از فلسطين اشغالي فرستاده شد. بوش به مناسبت شصتمين سال تشكيل رژيم جعلي اسرائيل به منطقه سفر كرده بود.

پيام قبلي بن لادن كه آن هم راديوئي بود در تاريخ ‪ ۲۰‬مارس در شبكه الجزيره منتشر شد.

بن لادن در اين پيام به مناسبت پنجمين سال تهاجم نظامي آمريكا به عراق ، مسلمانان جهان را به حمايت از قيام مردم عراق دعوت كرده و اين حركت را بهترين شيوه براي اعلام حمايت از فلسطين خوانده بود.

موسسه آمريكائي جستجوي سايتهاي اينترنتي كه خبر از تصميم بن لادن براي ارسال پيام داده بود، هم اعلام كرده است كه اندكي قبل از انتشار پيام بن لادن ، يكي از شاخه‌هاي وابسته به القاعده در يكي از نشريات اينترنتي خواستار حمله به غيرمسلمانان در شبه جزيره عربستان شده بود.

اين سايت نوشته بود: از غيرمسلمانان مي‌خواهيم به استقبال خطر نروند و تحت هيچ نام و بهانه‌اي چه به نام توريست و يا ديپلمات ، دانشمند، كارشناس و يا خبرنگار وارد شبه جزيره عربستان نشوند چراكه در غير اين صورت هدف مجاهدان قرار خواهند گرفت .

همين هشدار به افرادي كه زمينه ورود غيرمومنان را به شبه جزيره عربستان فراهم مي‌سازند و يا اين افراد را همراهي كرده و يا در خانه هايشان از آنها استقبال مي‌كنند، نيز داده شده است .
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن