تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 28 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811609531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان ليگ، درمورد دايي تصميم مي گيريم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: پايان ليگ، درمورد دايي تصميم مي گيريم


فوتبال- مصطفي شوقي:
اين علي دايي است كه در ميانه سايپا و تيم‌ملي قرار گرفته و پاسخي به اظهارنظرهاي حاشيه‌اي اعضاي فدراسيون فوتبال و مديران سايپا نمي‌دهد و سكوت اختيار كرده است.

مسئولان باشگاه سايپا در مخالفت با جدايي دايي از اين باشگاه مي‌گويند كه فدراسيون فوتبال از روز نخست مخالفتي با دوشغله بودن دايي نداشته است و دايي بنا به‌تمايل شخصي دوست دارد با سايپا ادامه دهد و تيم‌ملي را در كنار سايپا داشته باشد.

در مقابل اين اظهارنظر، مهدي تاج در گفت‌وگويي تلويزيوني بر يك شغله بودن سرمربي تيم‌ملي تاكيد مي‌كند: «هيچ مشكلي وجود ندارد و به‌زودي درخصوص يك شغله بودن علي دايي اتفاقات مثبتي رخ خواهد داد.»

اظهارنظرهاي متفاوت مسئولان فدراسيون و سايپا درحالي است كه به نظر مي‌رسيد در جلسه كفاشيان با دايي و تاج تفاهمي در مورد حضور نداشتن وي در سايپا رخ داده است.
شايد به همين دليل بود كه تاج اظهار اميدواري مي‌كند كه دايي تنها در تيم‌ملي حضور داشته باشد.

اين در حالي است كه جلسه تصميم‌گيري سايپا، چنين نتيجه‌اي در برنداشته. فارس با انتشار گزارشي از برگزاري جلسه هيات مديره سايپا خبر مي‌دهد كه بعد از پايان ليگ در مورد سرمربي تيم خود تصميم‌گيري خواهند كرد.

پيش‌درآمد اين جلسه گفت‌وگوي نايب‌رئيس هيأت مديره سايپا با يكي از روزنامه‌ها بود كه با انتقاد از رويه فدراسيون پرده از توافقات گذشته سايپا و فدراسيون برمي‌دارد: «آنها در ابتدا مخالفتي با دوشغله بودن دايي نداشتند.»

حسين شهرياري تاكيد مي‌كند از نظر سايپا حضور همزمان دايي در فدراسيون و اين تيم منعي ندارد: «مشكلي با دوشغله بودن دايي نداريم و متقابلا فدراسيون هم همينطور خواهد بود. در ضمن دايي هنوز قراردادي با تيم‌ملي ندارد و در اصل سرمربي سايپا است.»

در چنين شرايطي اما دايي سكوت اختيار كرده و در آخرين اظهار نظر خود در پيش از بازي روز چهارشنبه گفته بود با فدراسيون توافق كرده است تا پايان ديدارهاي سايپا در ليگ قهرمانان همراه اين تيم باشد. حالا اين ابهام به وجود مي‌آيد كه آيا توافق دايي با فدراسيون شامل صعود اين تيم به مرحله يك چهارم ليگ قهرمانان هم مي‌شود؟

چالش اخير درست بعد از صعود سايپا به مرحله‌دوم ليگ قهرمانان ‌آغاز شد و فدراسيون فوتبال كه مي‌ديد تداخل برنامه‌هاي تيم‌ملي با سايپا مشكل‌ساز است بحث يك‌شغله شدن سرمربي تيم‌ملي را مطرح كرد.

مهدي محمدنبي، دبير فدراسيون فوتبال با تاييد خبر توافق دايي با فدراسيون براي حضور همزمان در سايپا و تيم‌ملي مي‌گويد: «تا آنجا كه مي‌دانم دايي قرار بود تا پايان حضور سايپا در ليگ قهرمانان همراه اين تيم باشد. حالا بعد از صعود سايپا به مرحله يك‌چهارم ليگ قهرمانان آسيا كمي اين مسئله مشكل‌ساز شده است. به نظرم كميته تيم‌هاي ملي بايد در اين مورد نظر بدهد.»

از سوي ديگر جلسه سه‌‌شنبه كفاشيان، دايي و تاج هم نتوانست ابهامات موجود را برطرف كند.

به همين دليل بود كه رسانه‌ها در برداشت كلي اعلام كردند كه دايي از سايپا مي‌رود.
كفاشيان اما در گفت‌وگو با همشهري اين موضوع را پروژه‌اي ناتمام مي‌نامد كه هنوز نتيجه‌اي نداشته است: «در اين جلسه مباحث علمي مطرح شد. ما هم به سرمربي تيم‌ملي انتقال داديم. دايي هم حرف‌هاي خود را زد اما هنوز به نتيجه نرسيده‌ايم. در جلسه‌اي كه ابتداي هفته آينده برگزار مي‌كنيم همه چيز نهايي مي‌شود.»

كفاشيان با اظهار بي‌اطلاعي از سخنان نايب‌رئيس خود كه گفته بود دايي يك‌شغله خواهد شد، تأكيد كرد: «مي‌خواهيم به يك نقطه مشترك برسيم. حالا شايد دوستان نظر خود را گفته‌اند. بايد با او صحبت كنم. هنوز هيچ‌چيز نهايي نيست. هرچند كه از نظر ما تيم‌ملي در مقطع كنوني در شرايط حساسي است.»

مهرداد هاشمي، مديرعامل سايپا هم كه اين روزها شايعه جابه‌جايي‌اش منتشر شده است در ابتداي گفت‌وگو با همشهري عنوان مي‌كند: «هنوز در سايپا حضور دارم و تا زماني كه در اين باشگاه مفيد باشم در سمت خود باقي خواهم ماند.»

او اما همانند رئيس فدراسيون فوتبال از جلسه‌اي سخن مي‌گويد كه حضور دايي در سايپا را به سرانجام مي‌رساند: «بعد از پايان ليگ با دايي جلسه‌اي داريم كه در مورد آينده حضورش در سايپا خواهد بود. او دوست دارد در سايپا حضور داشته باشد. به هرحال وي براي باشگاه زحمت زيادي كشيده است.» هاشمي زمان اين جلسه را شنبه هفته آينده اعلام مي‌كند.

جلسه فدراسيون با دايي نيز در ابتداي هفته خواهد بود. به نظر مي‌رسد تا شفاف‌سازي در مورد وضعيت دايي و خروج از وضعيت مبهم موجود تنها 72 ساعت باقي مانده است؛ زماني كه دايي ليگ را به پايان مي‌برد و تيم‌ملي در اولويت فوتبال كشور قرار خواهد گرفت.

از هم‌اكنون اين گمانه مطرح است كه دايي به طور همزمان در سايپا و فدراسيون حضور خواهد داشت؛ مديريت فني سايپا ديگر او را يك شغله مي‌كند.

تاريخ درج: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 19:19 تاريخ تاييد: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 21:08 تاريخ به روز رساني: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 21:02
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن