تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815024482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت قاطعانه فدراسيون فوتبال از علي دايي


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حمايت قاطعانه فدراسيون فوتبال از علي دايي
رئيس فدراسيون فوتبال ايران در ادامه با اشاره به محروميت عليرضا نيكبخت ‌واحدي در تيم ‌ملي افزود: در صورت درخواست سرمربي تيم ملي، باز هم عليرضا نيكبخت واحدي نمي‌تواند به تيم ملي بازگردد.
فارس: رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: علي دايي مورد حمايت كامل فدراسيون فوتبال است چراكه دايي و كادر فني همه تلاش خود را به كار گرفته‌اند تا با جوان‌گرايي در تيم، جامعه فوتبال را خوشحال كنند.

علي كفاشيان عصر ديروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تيم ملي نيازمند حمايت است و نبايد با نقد غيرمنصفانه زمينه دلسردي كادر تيم ملي را فراهم كرد.

وي با اشاره به برخي ناهماهنگي‌ها در تيم ملي در ديدار با تيم امارات تصريح كرد: فراهم نبودن امكان حضور بازيكنان ايراني عضو باشگاه‌هاي خارجي در تمرينات تيم ملي يكي از دلايل اصلي ناهماهنگي تيم ملي است كه سعي مي‌شود با برگزاري مسابقات تداركاتي اين هماهنگي‌ها را افزايش داد.

رئيس فدراسيون فوتبال ايران در ادامه با اشاره به محروميت عليرضا نيكبخت ‌واحدي در تيم ‌ملي افزود: در صورت درخواست سرمربي تيم ملي، باز هم عليرضا نيكبخت واحدي نمي‌تواند به تيم ملي بازگردد.

كفاشيان با اشاره به راي كميته انضباطي در زمينه بازيكن تيم پرسپوليس گفت: كميته انضباطي راي خود را در زمينه اين پرونده اعلام كرده است و اگر هم قرار باشد راي دوباره‌اي درباره نيكبخت صادر شود، اين كميته استيناف است كه با مدارك و مستندات جديد اين راي را صادر مي‌كند.

وي با اعلام حمايت از حضور مسعود عنايت در راس كميته داوران خاطرنشان كرد: درست است كه با وجود توانمندي‌هاي بالاي داوري ايران٬ نتوانستيم در اين بخش سهميه‌اي در جام جهاني داشته باشيم، اما٬ فعلا قصد تغييرات در كميته داوران را نداريم و اين كميته نياز به تكميلات دارد كه به‌زودي اين كار را انجام مي‌دهيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اين سوال كه "نوجوانان ايران با اقتدار قهرمان آسيا شده و به جام جهاني صعود كرده اند، اما اگر با اين تيم قوي نتوانيم به المپيك 2012 لندن صعود كنيم٬چه كسي مقصر است؟" بيان داشت: تمام فكر و ذكر فدراسيون فوتبال پس از تيم ملي بزرگسالان٬ به حضور تيم ملي اميد در رقابت هاي 2012 لندن معطوف است و در اين راستا٬ هفته آينده سرمربي تيم ملي را معرفي مي‌كنيم و يك برنامه تداراكاتي بسيار قوي را براي اين تيم در نظر مي‌گيريم.

كفاشيان اضافه كرد: با توجه به وضعيت موجود و اينكه سرمربي تيم اميد بايد چهار سال كنار تيم باشد٬ يكي از مربيان داخلي هدايت تيم اميد را بر عهده مي‌گيرد.

وي از احتمال كاهش تيم‌هاي ليگ برتر در فصل آينده اين مسابقات خبر داد و افزود: با توجه به برنامه فشرده تيم‌هاي ايراني در جام باشگاه‌هاي آسيا٬ در پيش بودن جام ملت‌ها و رقابت‌هاي مختلف، ٬ فكر مي‌كنم 18 تيم براي فوتبال ايران سنگين باشد و به شخصه اعتقاد دارم ليگ ايران بايد با 16 تيم برگزار شود و در پايان رقابت‌هاي امسال در مورد اين مسئله تصميم‌ نهايي را مي‌گيريم.

رئيس فدراسيون فوتبال ايران با اشاره به وضعيت تيم فوتسال شن سا ساوه گفت: تيم شن سا يكي از بهترين تيم‌هاي فوتسال مطرح آسيا است كه بايد براي احيا آن مسئولان تلاش كنند.
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن