تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812673567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: از مردم مي‌خواهم صرفه جويي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احمدي نژاد: از مردم مي‌خواهم صرفه جويي كنند
وي درادامه سخنانش به خشكسالي دركشور اشاره كرد و گفت: متاسفانه امسال كشور با خشكسالي مواجه است بنده از كشاورزان و مردم درخواست مي كنم كه در مصرف آب، سوخت و انرژي صرفه جويي كنند تا با كمك هم برنامه ريزي هايي كه انجام شده است اين دوره خشكسالي را ملت ايران با سربلندي پشت سربگذارند.
رئيس جمهور خطاب به حاميان رژيم صهيونيستي گفت كه كشورهاي حامي اسرائيل بايد بدانند كه با برپايي جشن تولد و حمايت هايشان از اسرائيل نمي توانند اين رژيم را از مرگ نجات دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به استان گلستان، دكتر احمدي نژاد پيش از ظهر امروز با حضور در استاديوم آزادي شهر گرگان با بيان اين مطلب اظهار داشت: كشورهاي غربي بدانند كه رژيم صهيونيستي رو به موت است و ملت هاي جهان نمي توانند هيچ كمكي به اين رژيم بكنند چرا كه ملت هاي جهان امروز از اسرائيل متنفرند و اگر كوچكترين فرصتي را در اختيار داشته باشند اين رژيم ساختگي را از روي زمين برخواهند داشت.

دكتر احمدي نژاد ادامه داد :اين جشن تولد مثل جشن تولد گرفتن براي مرده است و جشن تولد براي مرده فايده اي ندارد چرا كه فقط آبروي آنها با اين كار خواهد رفت.

رئيس جمهور افزود: متاسفانه امروز مديريت انسانهاي ناصالح باعث شده كه ملت مظلوم فلسطين به خصوص كودكان و زنان به خاك و خون كشيده شوند.

وي افزود: حمايت هاي كشورهاي غربي به خصوص استكبار جهاني آمريكا از رژيم صهيونيستي در حالي است كه برخي سازمانها متاسفانه از جنايت هاي اسرائيل حمايت مي كنند و در عوض ملت مظلوم فلسطين و جوانان آن را تروريست معرفي مي كنند.

دكتر احمدي نژاد افزود: متاسفانه مشكل امروز دنيا ضعف ايمان قدرتهاي بزرگ و عدم گرايش به عمل صالح است، آنجايي كه صالحان وجود دارند جز آرامش و امنيت و همچنين عشق و برادري صادر نمي شود ولي آنجايي كه غير مومنين حضور دارند ظلم و تجاوز هست.

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود به بحران سنگين اقتصادي در سطح جهان اشاره كرد و گفت: امروز بسياري از كشورها متاسفانه با فقر و با فشار كمبود مواد غذايي دست به گريبانند، بحراني كه امروز دهها كشور جهان را در بر گرفته حاصل مديريت و عمل انسانهاي غير مومن است، در حاليكه بسياري ازكشورها براي تامين نان شبشان گندم ندارند آنها براي تنظيم بازار دلهايشان گندم را معدوم مي كنند.

رئيس شوراي اقتصاد كشور گفت: وضعيتي كه امروز در جهان وجود دارد حاصل عمل و برنامه ريزي آنهاست، آنها امروز در همه عرصه ها دنيا را به بن بست رسانده اند حال راه و چاره آن اين است كه همه دنيا از اين راه برگردد و از پيامبر اسلام پيروي كند.

وي درادامه سخنانش به خشكسالي دركشور اشاره كرد و گفت: متاسفانه امسال كشور با خشكسالي مواجه است بنده از كشاورزان و مردم درخواست مي كنم كه در مصرف آب، سوخت و انرژي صرفه جويي كنند تا با كمك هم برنامه ريزي هايي كه انجام شده است اين دوره خشكسالي را ملت ايران با سربلندي پشت سربگذارند.

احمدي نژاد با اشاره به سرماي بي سابقه سال گذشته خطاب به مردم استان گلستان گفت: سرماي گذشته در يكصد سال اخير در كشورمان بي سابقه بوده ، ما در تمام كشور اين سرما را شاهد بوديم و متاسفانه به دو دليل ضعف شبكه گاز و عمل غير دوستانه كشور تركمنستان مردم اين استان در سختي مضاعفي قرار گرفتند.

رئيس جمهور خطاب به حاضرين گفت: بنده صميمانه از مردم به خاطر همكاريشان تشكر مي كنم كه همه آن سختي را تحمل كردند و اجازه ندادند كه گردن مسئولين كشور در برابر بدخواهان خم شود و به خاطر كاستي ها و ضعف ها در سوخت رساني از همه شما عذر خواهي مي كنم.

وي در ادامه به تشريح برنامه هاي دور دوم سفرهاي استاني خود پرداخت و خطاب به مردم شهر گرگان گفت: در دور اول سفرها نرخ بيكاري در اين استان 6/12درصد بود ولي امروز 6/1 درصد از آن نرخ بيكاري كم شده كه اين امر مطلوب ما نيست به طوريكه ما در تلاشيم اين نرخ بيكاري را با رشد جوانان كمتر كنيم.

احمدي نژاد ايجاد صنايع بزرگ، احداث پروژه هاي صنعتي و ورزشي و ايجاد اشتغال، ايجاد 27 طرح بزرگ صنعتي براي اشتغال، ايجاد طرح بزرگ انتقال آب از استانهاي مجاور به استان گلستان، تاسيس اكتشاف نفت و گاز در اين استان، احداث يك دهكده ورزش هاي ساحلي، احداث مراكز ورزشي و همچنين پيست سواركاري براي جوانان اين استان و همچنين رسيدگي به مشكلات مسكن و كنترل قيمت آن و طرح بزرگ راه آهن مشهد، گرگان و رشت را از مهمترين تصميمات هيئت دولت در دور دوم سفرهاي استاني عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر دكتر احمدي نژاد قرار است تا ساعتي ديگر با حضور در يكي از روستاهاي محروم استان گلستان از نزديك در جريان ضعف ها و كمبودهاي آن روستا قرار گيرد و دستورات لازم جهت رفع مشكلات را سريعا صادر نمايد.

گفتني است حضور در جمع خانواده هاي ايثارگران از ديگر برنامه هاي رئيس جمهور در سفر به استان گلستان است كه اين مراسم قرار است بعد از ظهر برگزار شود.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 314]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن