تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل اوقاف و امور خيريه استان زنجان:5500 هكتار از موقوفات حضرت قيدار نبي اصلاح سند شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل اوقاف و امور خيريه استان زنجان:5500 هكتار از موقوفات حضرت قيدار نبي اصلاح سند شد
خبرگزاري فارس: مديركل اوقاف و امور خيريه استان زنجان از اصلاح سند موقوفات حضرت قيدار نبي به مساحت 5 هزار و 500 هكتار خبر داد.


حجت‌الاسلام علي باقري امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار كرد: اداره كل اوقاف استان زنجان در دو سال گذشته اقدامات بسياري را در زمينه احياي موقوفات انجام داده است.

وي با اشاره به تشكيل ستاد احياي موقوفات استان به رياست استاندار زنجان اظهار كرد: اين ستاد با عضويت معاونان استاندار، رئيس كل دادگستري، شهرداري‌ها و مديران كل ثبت اسناد جهاد كشاورزي، منابع طبيعي، سازمان راه و شهرسازي و بنياد مسكن فعال است.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان در ادامه با اشاره به اصلا ح سند مالكيت شش‌دانگ موقوفات حضرت قيدار نبي به مساحت حدود 5 هزار و 500 هكتار افزود: استرداد مطالبات موقوفات توسط ادارات كل استان كه مستاجر موقوفه هستند، صدور مجوز تغيير كاربري بدون كسر سهم شهرداري به موقوفات استان، صدور مجوز براي حفر چاه در موقوفات مستعد استان و حضور نماينده اوقاف در كمسيون ماده 5 از مصوبات مهم اين ستاد احياي موقوفات در استان زنجان است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تعامل اداره كل اوقاف و امور خيريه استان با مسئولان و دستگاه‌هاي اجرايي استان براي بهره‌وري بيشتر از موقوفات و بقاع متبركه تصريح كرد: خوشبختانه تعاملات اداره كل اوقاف با دستگاه‌هاي اجرايي استان در حد مطلوبي قرار دارد.

باقري همچنين با اشاره به تعامل با فرمانداران و ثبت اسناد كه منجر به آزادسازي موقوفات امامزاده سيد اسماعيل به ارزش 800 ميليارد ريال افزود: همكاري در راستاي داده آماري موقوفات استان كه منجر به شناسايي 95 موقوفه شده است.

وي در ادامه با اشاره به تعامل با دانشگاه علوم پزشكي افزود: اين موضوع نيز منجر به آزادسازي بخشي از موقوفه مرحوم مغازه به ارزش 30 ميليارد ريال شده است.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان زنجان همچنين با اشاره به تشكيل اتاق فكر براي بررسي پروژه‌هاي سرمايه گذاري با عضويت معاونت توليدات گياهي وزرات جهاد كشاورزي، مديركل جهاد كشاورزي استان، مديركل منابع طبيعي، مدير آب و خاك، شركت اركان رهاب و سه نفر از اساتيد دانشگاه با دبيري بنياد توسعه عمران موقوفات استان گفت: تشكيل اين كميته تحقق برنامه‌هاي سالانه و تعامل مثبت و سازنده با اصحاب رسانه مخصوصا با صدا و سيما و استفاده از ظرفيت‌هاي حوزه هاي علميه و ائمه جمعه از ديگر دستاوردهاي اوقاف در سال‌هاي اخير بوده است.

انتهاي پيام/ع20

سه|ا|شنبه|ا|3|ا|مرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن