تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل ارشاد هرمزگان:جشنواره خليج فارس رويكردي مبتني بر هدف دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ارشاد هرمزگان:جشنواره خليج فارس رويكردي مبتني بر هدف دارد
خبرگزاري فارس: مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان گفت: جشنواره بين‌المللي خليج فارس با رويكرد مبتني بر هدف و برنامه، هر سال از كيفيت و غناي بيشتري برخوردار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علي مريدي‌زاده شنبه شب در آيين اختتاميه دومين جشنواره فرهنگي هنري خليج بين‌المللي ضمن ارائه گزارش عملكردي از برگزاري اين جشنواره با اشاره به مشاركت برخي استان‌هاي كشور در بخش‌هاي مختلف اين جشنواره، اظهار داشت: استان بوشهر با جشنواره پيامك خليج فارس، استان مركزي با جشنواره كاريكاتور، سيستان و بلوچستان با جشنواره موسيقي آييني، يزد با تور عكاسي از كوير تا خليج فارس، استان فارس با تور عكاسي زير آب، خوزستان با شعر خليج فارس و استان هرمزگان نيز با جشنواره ملي خوشنويسي و همچنين طراحي و نقاشي حضور داشتند.

وي با بيان اينكه آثار برگزيده در حاشيه برگزاري جشنواره به نمايش گذاشته شده، افزود: جشنواره بين‌المللي خليج فارس با رويكرد مبتني بر هدف و برنامه، هر سال از كيفيت و غني بيشتري برخوردار مي‌شود.

دبير جشنواره بين‌المللي خليج فارس اضافه كرد: دومين دوره جشنواره علاوه بر چند آيين افتتاحيه شاهد برنامه‌هاي متنوعي بود كه هر كدام در نوع خود از ويژگي و قابليت بالايي برخوردار است.

مريد‌ي‌زاده اضافه كرد: در سايه همت جمعي و مشاركت مسئولانه هنرمندان كه با حمايت جدي مقام عالي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مجموعه ستاد وزارتخانه و همچنين استاندار هرمزگان و مسئولان استان همراه بود، دومين دوره جشنواره به بهترين شكل ممكن مديريت و اجرايي شد.

جشنواره بين‌المللي خليج فارس كه دومين دور برگزاري خود را با حضور وزير فرهنگ و ديگر مسئولان و هنرمندان مطرح كشور تجربه كرد در واقع در بخش اختتاميه ميزبان برترين‌ها و نمونه‌هاي فرهنگي هنري در حوزه خليج فارس بود.

افتتاح مجتمع فرهنگي هنري ديجيتال، آيين كلنگ‌زني دروازه خليج فارس، رونمايي از چهار عنوان كتاب در حوزه خليج فارس، افتتاح نمايشگاه آثار خليج فارس در بخش‌هاي عكاسي، خوشنويسي، كاريكاتور، نقشه‌ها و تابلوهاي كهن، موسيقي آييني، رونمايي از اثر محيطي خليج فارس (فرش خاكي) و همچنين رونمايي از بازي رايانه‌اي "فرياد آزادي" (با موضوع آزادسازي سواحل جنوب ايران از سيطره استعمارگران) از جمله برنامه‌هاي جنبي اين جشنواره بود كه در بندرعباس مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

انتهاي پيام/ن۲۰

يکشنبه|ا|10|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن