تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819627041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور اساتيد پزشكي ورزشي در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: حضور اساتيد پزشكي ورزشي در اصفهان
دانشور از حضور اساتيد به نام پزشكي ورزشي جهان در هشتمين كنگره بين المللي پزشكي ورزشي ايران از 13 تا 15 ارديبهشت به ميزباني اصفهان خبر داد.


پويا دانشور دبير هيئت پزشكي ورزشي اصفهان و دبير كل اجرايي هشتمين كنگره بين المللي پزشكي ورزشي ايران به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هشتمين كنگره بين المللي پزشكي ورزشي ايران از سه شنبه 13 تا جمعه 15 ارديبهشت در اصفهان با حضور اساتيد مطرح و به نام پزشكي ورزشي ايران و جهان برگزار مي شود.

وي افزود: با وجودي كه تا زمان برگزاري اين كنگره هنوز فرصت باقي است و احتمال حضور ميهمانان خارجي بسياري را پيش بيني كرده ايم اما تاكنون حضور برخي از مهمانان و سخنرانان آسيايي و اروپايي قطعي شده است.

وي ادامه داد: پروفسور جاسپال ساندهو دبيركل كنفدراسيون پزشكي ورزشي آسيا با دو سخنراني، پروفسور والتر تامپسون از استراليا كه از اساتيد به نام علوم ورزش جهان است پرفسور امين ارگن از تركيه از اساتيد به نام پزشكي ورزشي اروپا با يك سخنراني و يك دوره كارگاه آموزشي در اين كنگره حضور دارند.

وي اضافه كرد: همچنين دكتر برونو دوگرر از سوئيس كه جز پزشكان مشهور دنيا در رشته كوهنوردي و امداد كوهستان هستند با يك سخنراني و يك كارگاه آموزش و بابك شادگان از دانشگاه بريتيش كلمبيا كانادا با سه سخنراني در هشتمين كنگره بين المللي پزشكي ورزشي ايران حضور دارند.

دانشور در خصوص برنامه هاي كنگره گفت: برنامه هاي كنگره هر روز با سخنراني هاي سخنرانان داخلي و خارجي آغاز و با ارائه آخرين مقالات پژوهشي ادامه مي يابد.

وي افزود: تاكنون تعداد 387 متر از گروه پزشكي و 338 متر از گروه هاي غيرپزشكي به ويژه تربيت بدني و علوم ورزش در مجموع 725 متر در هشتمين كنگره ثبت نام كرده اند كه به روال معمول در روزهاي آخر بسيار بيشتر خواهد شد.

*ارسال بيش از هزار مقاله به كنگره

دانشور گفت:‌ كنگره بين المللي پزشكي ورزشي كشور در سه محور اصلي پزشكي ورزشي و توانبخشي، تربيت بدني و علوم ورزشي و تغذيه ورزشي همزمان در سه سالن اصلي برگزار مي شود.

وي افزود: در هفت همايش قبلي پزشكي ورزشي فراخوان مقاله وجود نداشت اما در اين كنگره از ابتداي برنامه ريزي ها فراخوان مقاله انجام شد كه تا پايان مهلت مقرر 90.11.30 درمجموع 1029 مقاله به دبيرخانه كنگره ارسال شد.

وي ادامه داد:‌ از بيش از هزار مقاله ارسالي به دبيرخانه كنگره پس از داوري 743 مقاله تاييد شد كه از اين بين 90 مقاله به صورت سخنراني و الباقي در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

*ارتقاء سلامت و عملكرد با پزشكي ورزشي و علوم ورزشي شعار كنگره است

دبير كل اجرايي هشتمين كنگره بين المللي پزشكي ورزشي كشور گفت: يكي از معضلات ورزش امروز عدم رويكرد علمي نهادهاي ورزشي به نهادهاي علمي و آكادميك و علم پزشكي ورزشي است لذا يكي از اهداف اين كنگره نيز پركردن جاي حلقه مفقود بين ورزش و نهادهاي علمي است.

وي افزود: با توجه به شعار كنگره هر سه وزارت ورزش و جوانان، علوم و تحقيقات، بهداشت و درمان جز برگزاركنندگان اصلي هشتمين كنگره بين المللي پزشكي ورزشي كشور هستند.

وي ادامه داد:‌ فدراسيون پزشكي ورزشي ايران، هيئت پزشكي ورزشي استان اصفهان، دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، اداره كل ورزش و جوانان اصفهان، آكادمي ملي المپيك، پژوهشكده تربيت بدني و علوم ورزشي، پژوهشكده امنيت غذايي، مركز تحقيقات پزشكي ورزشي، انجمن علمي تغذيه اصفهان، انجمن علمي پزشكي ورزشي ايران، شهرداري اصفهان، باشگاه فولاد مباركه سپاهان و باشگاه فولاد ماهان سپاهان از مجريان و حاميان اصلي كنگره هستند.

*حذف دانشگاه آزاد واحد خوارسگان از فهرست همكاران كنگره

وي تاكيد كرد: برگزاركنندگان اصلي كنگره در انتخاب و ادامه همكاري با همكاران خود بسيار جدي هستند و لذا به عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوارسگان به دليل عدم جديت در امور محوله و تعهدات در اسفندماه 1390 از فهرست همكاران هشتمين كنگره بين المللي پزشكي ورزشي حذف شدند./مح

شنبه|ا|2|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن