تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819817604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار شهرداري قم/300 هزار متر از جداول قم رنگ‌آميزي شد/ ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار شهرداري قم/300 هزار متر از جداول قم رنگ‌آميزي شد/ ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي
300 هزار متر از جداول قم رنگ‌آميزي شد/ ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي
قم - خبرگزاري مهر: رنگ آميزي 300 هزار متر از جداول، ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي سطح شهر و... از جمله خبرهاي شهرداري قم است.

به گزارش خبرگزاري مهر، شهرداري قم در راستاي زيباسازي محيط شهري در ايام نوروز اقدام به رنگ آميزي بيش از 300 هزار متر مربع از جداول بلوارها و پياده روهاي قم كرده است.

كميته خدمات شهري و رفاه عمومي اين ستاد اقدامات بسياري را براي زيباسازي و رنگ آميزي نماد‌هاي شهري صورت داده است.

شهرداري قم به عنوان يكي از اعضاي مهم اين كميته در اقدامي قابل توجه بيش از 50 هزار متر مربع از ديوارهاي حاشيه‌اي بستر رودخانه قمرود و ديوارهاي فرسوده سطح شهر را رنگ آميزي و نقاشي كرده است.

نقاشي ديواري به مساحت 14 هزار متر مربع در نقاط مختلف قم از ديگر فعاليت هاي شهرداري در راستاي آماده سازي شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزي بوده است.

يكي ديگر از اقدامات مهم شهرداري قم، رنگ آميزي جداول بلوارها و پياده هاروهاي شهر است و در اين راستا، تاكنون بيش از 300 هزار متر مربع از اين جدول ها به طرز زيبايي رنگ آميزي شده‌اند.

از ديگر برنامه هاي شهرداري به منظور افزايش زيبايي بصري شهر، طراحي و اجراي آب نماي هارمونيك در ميدان آستانه است.

اين پروژه با هزينه‌اي بالغ بر 100 ميليون تومان در نخستين روز سال جديد مورد بهره برداري قرار گرفت و در ادامه سال نيز بنا به مناسبت‌هاي گوناگون استفاده خواهد شد.

ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي

شهرداري قم در راستاي زيباسازي محيط شهري و با درك ضرورت ارتقاي زيبايي بصري قم، اقدامات فراواني را در اين خصوص انجام داده است. يكي از اين فعاليتها، ساماندهي تابلوها و داربست‌هاي تبليغاتي است زيرا برخي از اين نماد‌ها با طراحي و نصب نامناسب، موجب نازيبايي شهر در برخي مناطق شده بودند.

شهرداري قم در راستاي سامان بخشي به اين امر، نمادهاي موجود را با رنگهاي شاد و متناسب با فرهنگ قم رنگ آميزي كرده است. بسياري از اين نماد‌ها در طول سالهاي گذشته و بر اثر عوامل جوي، رنگ اصلي خود را از دست داده و منظره ناخوشايندي را ايجاد كرده بودند.

اين طرح كه بازتاب خوبي در ميان صنوف و اقشار مختلف جامعه داشت، سبب شد كه تبليغات بازرگاني، علاوه بر اينكه اهداف خود را دنبال مي كنند، چهره شهر را مخدوش نكرده و زيبايي قم را از بين نبرند.

ساماندهي تابلوهاي تبلغياتي توسط سازمان زيباسازي شهرداري قم انجام شده و تاكنون بسياري از نمادهاي نصب تبليغات به صورتي شكيل و زيبا در اختيار افرادي قرار گرفته است كه خواستار نصب تبليغات بر روي آنها هستند.

آماده‌سازي بوستان‌هاي قم براي اسكان موقت مسافران

معاون خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به فعاليت‌ها و برنامه‌هاي مديريت شهري شهر مقدس قم در آماده‌سازي شهر قم براي استقبال از زائران اين شهر، اظهار داشت: آماده‌سازي بوستان‌ها و پارك‌هاي سطح شهر و تعمير سرويس‌هاي بهداشتي و وسايل بازي آنها، از جمله اقداماتي است كه شهرداري قم براي آسان‌سازي اسكان موقت زائران در نظر گرفته و آنها را عملي كرد.

جهان‌بخش نجف‌زاده در ادامه با بيان اينكه پارك‌هاي سطح شهر قم به شارژرهاي تلفن همراه مجهز شده‌اند، عنوان كرد: زيبا سازي محدوده‌ بوستان‌ها و پارك‌هاي سطح شهر، تعمير و افزايش روشنايي بوستان‌ها و پارك‌ها نيز توانست به آمادگي بوستان‌ها براي اسكان موقت زائران كمك‌هاي فراواني كند.

معاون خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به اطلاعيه ستاد بحران استان قم در خصوص ممنوعيت نصب چادر در بستر رودخانه اعلام كرد: با وجود اختصاص دادن دو بوستان در دو طرف بستر رودخانه قمرود يعني پارك‌هاي بنيادي و امام رضا(ع) براي اسكان موقت و نصب چادر زائران و مسافران شهر قم در اين بوستان‌ها و نصب بيش از 100 بنر و اعلاميه ممنوعيت برپايي چادر در بستر رودخانه، همچنان شاهد برپايي چادرهاي مسافران در بستر رودخانه هستيم.

وي در پايان با بيان اينكه بيش از 700 بنر براي راهنمايي زائران و مسافران شهر مقدس قم به سمت بوستان‌ها و پارك‌هاي اسكان موقت در سطح شهر نصب شده است، اظهار داشت: بايد براي اسكان موقت زائران برنامه‌اي مدون تشكيل شود تا خود زائران اسكان در محل‌هاي ديگر را به چادر زدن در بستر رودخانه ترجيح دهند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|7|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن