تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820536020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي قدس سپاه: نيروهاي مسلح در برابر هرگونه تهاجم، غيرت ايران را نشان دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: فرمانده نيروي قدس سپاه: نيروهاي مسلح در برابر هرگونه تهاجم، غيرت ايران را نشان دهند
نظامي - فرمانده نيروي قدس سپاه گفت: نيروهاي نظامي كشور بايد در راستاي دست‌يابي به عزت و اقتدار ملي ثابت‌قدم بوده و در برابر هرگونه تهاجمات كور دشمنان غيرت ايران خود را به نمايش گذارند.
در ادامه گزيده اي از سخنان سرلشكر قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران ‌انقلاب ‌اسلامي در يادواره شهداي بدر و خيبر و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان مهدي و حميد باكري، قهاري، طالعي و درستي در مصلاي اروميه به نقل از فارس مي آيد:

* تمام لحظات زندگاني شهداي ايران اسلامي در تمام دوران جنگ تحميلي و پس از آن مديون روحيه اسلام‌دوستي و ولايت‌مداري است.
* شهيد مهدي ‌باكري در عين‌حال كه فرماندهي لشكر 31 عاشورا را بر عهده داشت، فردي متواضع و فروتن بود و همين خصلت وي نيز باعث شد تا نام وي بر سر زبان‌ها مانده و در زمان حاضر نيز به‌عنوان فردي ولايت‌مدار شناخته‌شود.

* سردار سرلشكر شهيد مهدي باكري نمونه بارز غيرت ايراني است. اين شهيد بزرگوار در تمام دوران زندگاني خود و به خصوص در زمان فرماندهي كوچكترين بدگويي و تهمت به فردي نزد تا از اين طريق محبوبيت خاصي در ميان تمام رزمندگان و در زمان حاضر در ميان مردم به دست آورد.
* پرداختن به زندگاني شهداي دفاع ‌مقدس و انقلاب ‌اسلامي يكي از مهم‌ترين اقداماتي است كه بايد در كشور انجام شود. اين اقدام بايد در راستاي شكل‌گيري جامعه متقي و با ايمان انجام شود تا تمام اقشار كشور توان استفاده از آموزه‌هاي ديني و اعتقادي شهداي انقلاب ‌اسلامي را داشته باشند.

* شهداي عمليات‌هاي بدر و خيبر را الگو گرفته از شهداي دشت كربلا هستند. اين شهيدان در شرايط بد منطقه توانستند اين موضوع را به جهانيان بفهمانند كه پيروز واقعي جنگ اسلام و كفر مسلمين بوده و بايد در تمام شرايط از اين لشگر تبعيت كرد.

/2727

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن